Już po wszystkiem! :D

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 21.09.2013 | Komentarze 10

No i już po wszystkim, teraz mogę zacząć jeździć i coś skrobać, bo ostatnio dużo się działo.
    Jak już pewnie niektórzy wiedzą, w międzyczasie ożeniłem się z moją Masakrą i od teraz będzie już wspólna jazda na rowerach.

Kolejnym etapem było wprowadzenie się do nowego/starego domu i ogarnięcie wszystkiego, bo jednak było tego sporo i nadal jest...

Zdecydowanie najlepszym wydarzeniem ostatnich czasów, było uczestnictwo w rowerowej górskiej pielgrzymce. Atmosfera jest git, bez smętów, bez jakichś spiewów itd. Po prostu jazda w terenie nasycona widokami i zjazdami z podjazdami ;) Modlitwa jest, ale bardzo minimalistyczna. Sama jazda daje czas na jakąś głębszą rozkminę, szczególnie że nasz księdzu Andrzej "enduro" Rozum*, potrafił trafić do naszych rowerowych głów :)
    3 dni we względnie dobrej pogodzie, ale 4 to już tylko woda woda i jeszcze raz błoto. Do tego zimno.
    Wyżywienie na szóstkę i ogólnie klimat bardzo fajny.

No i złożyłem sobie rower, a w zasadzie kupiłem i trochę zmodyfikowałem.
    Będzie do jazdy :D

Dystans jest z pielgrzymki.

Oto tę rowę:

Żałuję że nie robiłem wpisów, ale z liczników wynika, że tegoroczny dystans nie różni się znacznie od tego z poprzedniego roku. Jest chyba z 1k mniej.

Migdal
    | 21:09 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj Lepiej późno niz wcale. Najlepszego na nowej drodze życia! :-)

Fajny full :-) Na pewno nie chce się z niego zasiadać :-)
    | 08:54 piątek, 4 października 2013 | linkuj Krzysiek, na wszystkich nie jeżdże :) Mongoosa sprzedaję jakby ktoś był zainteresowany.

Zaktualizowałem foto :D
    lemur89
    | 16:50 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Samych wspaniałych chwil w nowym etapie życia życze,w końcu status kawalera traci sie raz w życiu, rodzina w życiu to ważna rzecz,więc oby Ci sie jak najlepiej układało.
    Kolejna rasowa maszyna,ciekaw jestem jak to jest mieć tyle rowrrów Panie, niektórzy zmieniają samochody jak rękawiczki, a Ty rowery :D jak bym miał tyle rowerów to miał bym dylemat na którym w danym dniu tyłek posadzić..
    yazoor
    | 07:20 poniedziałek, 23 września 2013 | linkuj Tandem teraz dla Was a nie jakiś wylajtowany full o mizernym skoku i jeszcze "białej" kolorystyce ;))
    k4r3l
    | 21:35 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Spóźnione gratulacje :) Hajtnięci z reguły mają mniej czasu na jeżdżenie, ale kto wie, jak to będzie w Waszym przypadku;) A rowerek na pewno dostarczy sporo funu :)
    tmxs
    | 16:09 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Fajnie, że wracasz, będzie co poczytać i z kim pojeździć. Nie mogę rozgryźć co to za rama :)
    | 19:51 sobota, 21 września 2013 | linkuj Jurek, Wilczek - Dziękuję :)

Michałku, amorek jest podniesiony na 120, a w razie potrzeby można go jeszcze bezpiecznie podnieść na 140, bo producent dał taką opcję ;)
    Mic
    | 19:32 sobota, 21 września 2013 | linkuj ale niespodzianka... jak Ty bydziesz jezdził na takim małym amorku??
    wilczek127
    | 13:53 sobota, 21 września 2013 | linkuj Dobry sprzęt:)
    Jurek57
    | 10:51 sobota, 21 września 2013 | linkuj Najlepsze życzenia na nowej drodze ... !
    Pozdrowienia dla małżonki !
    Oby Wam się dobrze działo . (jechało) :-)))