Muzyka dobrana do sytuacji

Środa, 8 stycznia 2014 · dodano: 09.01.2014 | Komentarze 1

Ponieważ nie ma złej lub dobrej muzyki. Jest tylko źle dobrana ;)

Wybrałem sie na Asi Cyco, a w sumie to już bardziej moim, bo na Asię ten rower był zawsze za duży i jakoś tak niewygodnie jej było. Na mnie tez fuksem dobry.
    Trasa taka na szosę. Jedna górka i prawie płasko. Cieszę się, że tutaj mieszkam. Każda górka jest do podjechania, a w razie czego można wybrać płaskie tereny zupełnie odmienne od tych po południowej stronie Rzeszowa. Na północy sosny, piach, małe wydmy, a na południu błoto, buki i kamienie. Różnorodność jak się patrzy.

Muzyka
    Najlepsza jak dla mnie na takie szosowe trasy w nocy jest coś w charakterze trance lub vocal trance, najlepiej cały set didżejski, czyli moim przypadku trwający ponad 70minut. Jest ciągłość pedałowania, bo rytm się praktycznie nie zmienia i nie ma ciszy między utworami.
    Tak samo zresztą dobre dla mnie na noc jest muzyka Postrockowa lub niezbyt dobrze sprecyzowana alternatywa. Czysty rock mnie wkurza, a metal zawsze źle brzmi na mp3.

Jeśli ktoś jest ciekawy, czego słucham to proszę (profil wspólny z Asią) http://www.lastfm.pl/user/kundello