Wilcze z nową ekipą

Sobota, 5 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 6

Wycieczka na spokojnie :) Dobrze się jechało, bo humory dopisywały.
    Miało nas jechać 6 osób, ale Kona oczywiście zaspał, Miciu chyba zrezygnował. Przyjechał Tompi, Maciek i Elel. Jako że miało być dużo w terenie, to zalewem na Grocho, potem zjazd do Babicy i podjazd bokiem toru DH. Szutry i standardowa trasa na Wilcze. Częściowo żółtym szlakiem. Błoto praktycznie nie występowało w takiej postaci, jaką znamy z tych miejsc. Po prostu sucho.
    Maciek i Elel pojechali do domu szosą, bo musieli się wyrobić przed 15. Ja z Tomkiem tłukliśmy jeszcze sporo terenu. Zjazd zielonym prawie suchy :D Oponki straszliwie dobrze trzymają. Kenda Neptune i Schwalbe Albert to chyba najlepiej trzymające oponki jakie miałem. Niżej szutry do Wilczaka i wpadliśmy w paryję. Na szczęście pomógł nam trekbuddy i wyjechaliśmy w cywilizowane miejsce. Podjazd lasem i jesteśmy w Hermanowej. Z wiatrem do domu.
    W Lesie w Sołonce, zrobili nową wiatę ogniskową. Jest git :) Można by tam strzelić kiedyś nocne ognisko rowerowe.

| 06:19 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Seba, Łukasz dobrze radzi. Te moje są dla ludzi którzy nie patrzą na wagę opon, ale na cenę. Ale te moje są wyłącznie w cięższy teren. Albert to klasyka. Najlepiej smakują w Beskidach, a Neptune pozytywnie mnie zaskoczyła.
    Tobol23
    | 19:46 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Seba na błoto poszukaj IRC Mytosów 2, na suche Hutchinson New Python. Na Ircach nie zaliczyłem nigdy gleby, nawet na błotnistych zjazdach super trakcja. Pytony szybkie z małymi oporami i super gripem, ale tylko na dobre warunki. Te oponki ważą od 500-550 gram zwijane w zależności od wersji. Jednej uniwersalnej opony nie znajdziesz, dobrze o tym wiesz, z resztą nie warto ryzykować zdrowiem i uszkodzeniem sprzętu.
    sebol
    | 19:02 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj będę szukał za nie długo jakiś fajnych opon..polecał byś Kende Neptune i Schwalbe Albert ?
    Tobol23
    | 17:47 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Super, że zbudowali nową wiatę. Mam nadzieję, że nikt nie zdewastuje tego miejsca, bo kiełbaska smakuje tam lepiej.
    tmxs
    | 13:11 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Wypasiona ta wiata ale to dobrze bo stara chyliła się już ku upadkowi.
    miciu22
    | 11:03 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Tak mnie łeb napieprzał, że zrezygnowałem. W sumie później nie było lepiej.