h 0:00 km/h
    Rower:

Ścianka dla odważnych

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 26.04.2014 | Komentarze 10

Ostatnio byłem z Asią i Bolkiem na spacerze w lesie. Szliśmy nową fajna ścieżką. Doszliśmy do strumyka i po lewej zauważyliśmy ściankę, na której trenują motocrossy. Z powodzeniem można tam zjechać z szutrówki położonej wyżej. Trzeba jednak zdobyć się na odwagę, bo ścianka jest taka sama jak na Bani. Z dołu na żywo wygląda nawet groźnie. Zdjęcie wypłaszczyło, ale i tak widać nachylenie. Warto się wybrać, bo to dosłownie 1km od asfaltu. Potem jest jeszcze sporo ciekawej drogi w lesie, której chyba większość nie zna. Zrobie traske i wrzucę ślad. Warto się tam przejechać.
    Oto bolek:

Oto ścianka:

| 19:31 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Yacek, można obskoczyć jak już wyschnie :D Ostatnio ostro eksploruje całą grocho i w ogóle ten las, bo mam niedosyt jazdy. Tam naprawdę jest gdzie poszaleć, tylko trzeba to robić z głową, żeby więcej zjeżdżać niż pchać lub podjeżdżać. Mapa google nie uwzględnia żadnych mniejszych hopek jak ta na zdjęciu.
    yazoor
    | 14:28 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj Ło Matko miej nas w opiece na tej ściance;))
    | 06:35 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj No to jest ścianka zaraz blisko ulicy. Jak się konczy ślad z mapki :)
    tmxs
    | 05:59 niedziela, 27 kwietnia 2014 | linkuj @acek, wg mapy to jest inna ścianka niż ta sławna "trójca" z Gorchowicznej :)
    k4r3l
    | 21:26 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj pod blat jak znalazł :P
    acek
    | 16:35 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj tam są 3 ścianki i dzisiaj było pełno gałęzi
    tajemniczyjogurt
    | 16:10 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj Ooo! Fajne do podjeżdżania!
    wilczek127
    | 15:32 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj A już wiem gdzie, nie zauważyłem wcześniej linka do bikemap:)
    | 15:30 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj A gdzie to? grochownicza?
    tmxs
    | 12:48 sobota, 26 kwietnia 2014 | linkuj Wygląda groźnie :)