Rower:

WycieczkaRzeszów > Baligród:) Do Miśqa

Wtorek, 19 sierpnia 2008 · dodano: 19.08.2008 | Komentarze 6

WycieczkaRzeszów > Baligród:) Do Miśqa z BS
    Misieq to super gość, można rozmawiać z nim godzinami:)
    Szczerze mówiąc myślałem że będzie górzyściej po drodze, ale inżynierowie prowadzili główne drogi dolinami i nie było tak strasznie:)
    Spanie w namiocie, a pod wieczór zrobiliśmy z Miśqiem trasę freerideową:D
    podjazd po wielkich kamieniach a potem zjazd...
    Wyjazd o oczywiście z Asią o 4 rano.
    Cholerny podjazd:/

Wschód słońca:

Asia

Lesko

San za Sanokiem:

Cholerny podjazd numer 2

I druga strona podjazdu:

Rynek w Sanoku

Jeszcze kiedyś sie tam przejedziemy:D i do Cisnej na rowerze skoczymy...

vanhelsing
    | 19:39 niedziela, 31 sierpnia 2008 | linkuj Ale dystans ;) Takie po górkach smakują najlepiej ;)
    Misieq
    | 07:55 piątek, 22 sierpnia 2008 | linkuj Miałem taki ciężar w nogach po powrocie z Zakopanego :)
    | 09:18 czwartek, 21 sierpnia 2008 | linkuj :D :) super było
    robin
    | 16:24 środa, 20 sierpnia 2008 | linkuj Pięknie tam jest! I pięknie pojechaliście. Pozdrawiam
    miciu22
    | 20:11 wtorek, 19 sierpnia 2008 | linkuj Ale Was wydarło daleko,w piękne tereny. Pierwsz podjazd to Jawornik Niebylecki i zaraz po zjeździe sa sklepy i chyba tam przedostatnia fota była zrobiona.
    masakra
    | 19:17 wtorek, 19 sierpnia 2008 | linkuj Dziękuje Kochanie za super wyjazd :* Pierwszy dzień jazdy- zimno, drugi dzień jazdy- gorąco :/ Ale i tak, te przeżycia i wspomnienia zostaną. I będę pamiętać, żeby się trzymać bliżej środka hehe :p