Rower:

Nocna jazda bez postojów.

Niedziela, 31 sierpnia 2008 · dodano: 31.08.2008 | Komentarze 2

Nocna jazda bez postojów. Tylko ja, asfalt i moje lampy:D
    Nie miałem nic do jedzenia, ale za to sok bardzo posłodzony w ilości 2 litrów.
    Przetestowałem dynamo na piastę Aufa i spisuje sie całkiem nieźle. Spokojnie zasila moje dwie lampy.Nie czuć prawie oporów podczas jazdy. Trzeba jednak trochę pogrzebać i zmienić potencjometr na 4.7Kohm
    Rzeszów > Bratkowice > Czarna Sędziszowska > Kolbuszowa > Głogów młp. > Rzeszów

Misieq
    | 17:22 wtorek, 2 września 2008 | linkuj Oj u mnie z kobitami ciężko .... zwłaszcza takimi które zrobiły by 3 km bez narzekania
    Mlynarz
    | 22:55 niedziela, 31 sierpnia 2008 | linkuj Jesteś fachowcem w dziedzinie jeżdżenia nocą więc mam pytanie. :)

Chciałbym sobie kupić za jakiś czas oświetlenie na przód do rowerka.
    W tej chwili to z którym jeżdżę jest widoczne dla innych ale nie za bardzo oświetla mi drogę.

Co byś mi polecił dobrego? Myślę, ze mogę przeznaczyć na zakup max 200 zł.
    A chcę oświetlenie, które będzie jasno oświetlało mi drogę przede mną na dużym dystansie. Po prostu chcę długą, jasną wiązkę światła tak żebym mógł bezpiecznie jeździć po bezdrożach i lesie.

Z góry dziękuję za odpowiedź. :)