Rower:

Miciu22 i Comatose

Poniedziałek, 10 listopada 2008 · dodano: 10.11.2008 | Komentarze 5

Miciu22 i Comatose ze mną na wieczornej jeździe po lesie Czudeckim:)
    Wyruszyliśmy tradycyjnie spod Arcusa.

Przyjechałem przed 18 pod arcus i widzę że nikogo nie ma to zacząłem sie kręcić po krawężnikach i objechałem kilka budynków by nie stracić ciepła. Okazało sie że Miciu zrobił to samo:p i tak sie jakoś nie widzieliśmy aż nie pojawił sie Comatose.
    Potem pojechaliśmy spokojnie podkarpacką na Zwięczycę, Doły, Niechobrz i dalej po lesie Czudeckim w niezłym błotku:D
    Na chwilę wyłączyliśmy światła by poczuć te extremy:P ale jednak woleliśmy widzieć w co wpadamy...
    Po przejechaniu przez las zjeżdżaliśmy z góry po drodze szutrowej, Miciu darł ponad 50km/h ze swoimi Cree, a comatose złapał gumę bo w dziurę przywalił ostro:/
    Zdjęcia od Micia:)

Po wymianie dętki zasuwaliśmy dalej...

mavic
    | 19:58 piątek, 14 listopada 2008 | linkuj Fatal quality foto.
    comatose
    | 21:58 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj a szczególnie bez oświetlenia :D
    roni77
    | 18:27 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Lasy czudeckie też niezgorsza okolica :) A szczególnie nocą
    | 17:41 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Dobre tempo na MTB to 25km/h ale 20 po takich dziurach to i tak trzeba ładnie kręcić:)
    Ja tylko na MTB:) lasy są fajne...spróbuj:)
    kris91
    | 17:21 wtorek, 11 listopada 2008 | linkuj Noo widze ,że nie tylko ja mam problem z "kapciami" ;)
    Tempo może nie najwspanialsze ,ale nie mam porownania do MTB ,ani do jazdy w ciemnościach.