Bolo92 " href="http://kundello21.bikestats.pl/138771,Nocne-smiganie-z-Bolo92.html">

Rower:

Z racji tego że jednak

Środa, 3 grudnia 2008 · dodano: 03.12.2008 | Komentarze 10

Z racji tego że jednak pojechaliśmy pojeździć muszę edytować wpis.

Tak jak napisał RobertGTW , pojechaliśmy na dwie większe górki obok Rzeszowa. Trasa Rzeszów, Racławówka (obok Comatose) potem Niechobrz, Zgłobień, Nosówka, Kielanówka, Rzeszów, Matysówka i do domu adios:P Ale miałem z nóg takie flaki bo nie pojedliśmy z sobie i nie dało się jakoś fajnie wjechać . Miałem wrażenie że jadę na kapciu cały czas i do tego siodełko miałem za nisko:/

________________________________________________________________________________________________________

Kilka godzin wcześniej...

Dzisiaj tylko czyszczenie rowerka:) Urządziłem mu małą kąpiel :D :D
    Był brudny ale jest czysty, wg kolejności zdarzeń logicznych hhe
    w wannie dlatego że był taki:

a teraz jest czysty:)

vanhelsing
    | 10:00 wtorek, 16 grudnia 2008 | linkuj Mi by tam domownicy nie dali włożyć roweru do wanny :P
    kris91
    | 07:06 poniedziałek, 15 grudnia 2008 | linkuj Że nie żal wam sprzetu :P
    Ja to jak sie wczoraj wyłożyłem to zaraz tylko patrze czy sprzet caly.. poźniej siebie ^^

ps. nie ma to jak romantyczna kąpiel ze swoim ulubieńcem :D
    Mlynarz
    | 15:06 piątek, 5 grudnia 2008 | linkuj Ale brudas. :D
    Pewnie zużył połowę twojego żelu pod prysznic. ;P

Pozdrawiam!
    miciu22
    | 18:40 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Krejzol normalnie :D
    Ja po ostatniej masakrze pojechałem do pracy, a tam grzecznie jeden Pan wypucował mi maszynę i to sam się zgłosił, bo nie mógł patrzeć na błotnego potwora.
    swiatelko
    | 17:59 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Ty do Lubonia masz bliżej niż ja do Miśq:) ale może rzeczywiście się w Biesy wybiorę:)
    MKTB
    | 17:30 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Jak widzę te zdjecia to cieszę się, że mieszkam w domku ;).
    | 17:15 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Kiedyś kąpałem rower ale było więcej czyszczenia łazienki niż rowera:p teraz juz nie zrobiłem tego błędu. Zresztą ciepłą wodą lepiej schodzą wszystkie brudy:D:D
    swiatelko
    | 16:53 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj ale ostro:D cóż, niektórzy pozwalają rowerkom spać we własnym łóżku, inni im tylko wannę odstępują:P
    Szczerze mówiąc to mojej Rowerze też by się coś takiego przydało:P

^^ a jak chcesz sobie po tych terenach pojezdzić to bierz Masakrę i przyjezdzcie do Lubonia na kilka dni w przyszłe wakacje:)
    GraLo
    | 16:44 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj hehe ale jaja:) tego jeszcze nie bylo. Gratuluje pomysłu:) kąpałes sie z rowerkiem:) heh
    MARECKY
    | 16:24 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Jakbym coś takiego zrobił w domu, to moja lepsza połowa chyba by się wyprowadziła. Albo ja :-).