Rower:Czołg

Deszczowo-błotniasto-asfaltowo

Niedziela, 31 maja 2009 · dodano: 01.06.2009 | Komentarze 6

Wyruszyliśmy z Guniamaster w trase która potem sie zmieniła bo zaczął padać deszcz.

Troszkę terenu i blotka, wody...stary czołg jeszcze sobie radzi.
    Tawariszcz Gunia:D

Wcześniej padało dość dobrze, że na ulicach zrobiły sie strumienie.

Widok z Kielanówki na koncówce trasy

sebol
    | 18:21 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj no pogoda tego dnia była zmienna ja dopiero po deszczu sie wybrałem,bo jakos nie czuje sie najlpepiej w warunkach deszczownych,no ale jak widac nie którym nie przeszkadza to wcale

pozdrawiam
    niradhara
    | 17:34 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj Widać, że jednak na koniec słoneczko zaświeciło, żeby Was osuszyć :) Pozdro :)
    Cortez
    | 12:01 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj A w Łodzi właśnie świecie słońce. Ale wcześniej prawie cały czas padało;P
    vanhelsing
    | 11:56 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj u mnie też pada cały czas :P Przed chwilą mnie na szosie zlało, a ten syf z ulic gorszy niż błoto:/
    mikroos
    | 11:42 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj A kto by nie chciał więcej czasu? Chyba wszyscy mają już dość sesji ;)

Pozdro!
    guniamaster
    | 10:22 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj "stary czołg jeszcze sobie radzi"
    No z tego co zauważyłem to radzi i to całkiem dobrze