Kryzys na 90tce i kopalnia w Bratkowicach:)

Środa, 16 września 2009 · dodano: 17.09.2009 | Komentarze 7

Karaiby?:D
    karaiby? Nie, to kopalnia żwiru i piasku © kundello21

Nie wiem czemu tak strasznie źle mi sie jechało, już od dawna nie miałem takiego braku sił. Chyba dlatego że na trasie piłem tylko czystą wodę i nie miałem nic do jedzenia. Oczywiście!
    Na początku ścigałem sie po drodze polnej z rowerzystą i samochodem. Wygrałem:) Potem już niestety asfalt bo zacząłem wątpić w sens jazdy w takim stanie, jednak miałem jeszcze nadzieje na poprawę. Niestety było coraz gorzej i jeszcze ten wiatr w twarz. Moje plany jazdy w samym terenie i odkrywanie nowych dróg polnych trafił szlag...jedyne co zobaczyłem i bardzo mi sie spodobało to kopalnia żwiru i piasku w Bratkowicach, zalew wielkości zalewu na Wisłoku, tyle że jest tam zakaz kąpieli, ale chyba w niektórych miejscach, super miejsce:) Piaszczysta droga. Muszę znaleźc śmiałka który będzie chciał całą trasę przjechać tylko drogami polnymi i w nieznane, chociaż z mapką...

Zalew kopalniany © kundello21

Ciekawa maszynka:
    Maszyna do wydobywania i płukania piasku © kundello21

Piłem sobie wodę na postoju nad mostkiem i tak niefortunnie zakręciłem nakrętkę że wypadła mi z ręki i poleciała do wody...miałem prawie pełną butelkę 1.5l, ale na szczęście korek zatrzymał sie na jakimś kamieniu w wodzie;) Dopadłem go.

niradhara
    | 19:59 sobota, 19 września 2009 | linkuj Zmęczyłeś się, bo nie jesteś wielbłądem, żeby tak w nieskończoność po piachu... :P
    yazoor
    | 10:18 sobota, 19 września 2009 | linkuj Hej, super trasa jeszcze sie tam nie zapędzałem...jakbyś kiedyś chciał jechać to daj znać jestem chętny!
    vanhelsing
    | 20:48 piątek, 18 września 2009 | linkuj Takie zalane kopalnie są najlepsze - czysta i przezroczysta woda :)
    sebol
    | 20:13 piątek, 18 września 2009 | linkuj szukasz roboty przy wydobyciu piasku,moze na lipiu bedzie lepiej :P

pozdrowiam
    | 16:11 czwartek, 17 września 2009 | linkuj Maszynka długa jest:) i trzeba było 3 zdjęć by ją ująć całą, ale aparat to tylko zwykły K610 bez AF:) Następnym razem biorę aparat siostry.
    ZlosliwaMalpa
    | 09:10 czwartek, 17 września 2009 | linkuj Rany! Ścieżki tam, to chyba jedna wielka piaskownica, ale.. ale.. to żelastwo stojące w zalewie przyjemne. Stwierdzam/zatwierdzam, że nadaje się na zdjęcia :P
    Pozdro!
    Kajman | 08:20 czwartek, 17 września 2009 | linkuj Czasami są takie dni, że jazda nie sprawia przyjemności, na szczęście rzadko:)