Niezłe Laski w lesie

Niedziela, 4 października 2009 · dodano: 05.10.2009 | Komentarze 5

Pojechalismy z Guniamasterem:D obskoczyć okoliczne laski aby zobaczyć co tam mają pod zielonymi sukienkami;) Okazało sie że mają niezłe dolinki i pagórki;) aż chce sie wjechać...Błądzilismy pośród cudnie zaokrąglonych wybrzuszeń, i jechaliśmy na prawdę mocno...w dół;) czasem zabezpieczenia nie pomagały (hamulce;))

Tam z tyłu część tego lasu... © kundello21

Tutaj jest stromo, ale nie aż tak jak dalej © kundello21

Tam w dół był super zjazd:) ehh © kundello21

Wytyczacze szlaków nie do przejechania rowerem... © kundello21

Zresztą wystarczy popatrzeć na średnią, żeby dowiedzieć sie że czasami wcale nie bylismy w siodle, ale darlismy rowery pod górę w krzaczory i przez małe liczne rzeczki. We wszystkim towarzyszyli nam prawie cały czas upierdliwi krosowcy, którzy wytyczali szlaki rowerowe prawie nie do przejechania rowerem.

Trasa: <iframe src="" width="600" height="400" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" title="GPSies - las"/iframe>

Nie było czasu robic wielu fotek bo bawiliśmy sie w odnajdywanie jak najdłuższej i najbardziej efektownej drogi.