Terenowa jazda z ekipą i test uchwytu na kamerę ;)

Sobota, 21 listopada 2009 · dodano: 24.11.2009 | Komentarze 6

Pierwszy film z jazdy:

Pierwsza guma:)
    zdjęcie Od Roberta

Zastanawiamy sie czy jest sens dalej jechać:

Oczywiście pojechaliśmy:) Oba buty umoczone...

Jechalismy we czterech i było elitarnie;) Dwa Mateusze, Robert i Ja. Nie obeszło sie bez gum i to nawet 2. Złapał je nasz nowy bardzo wytrzymały Mateusz drugi hehe. Dobrze że dętki były na stanie.
    W lesie było kupę błota, jeszcze rozjeżdżonego przez wszędobylskich krossowców. Dało sie jednak czasami jechać. Szczególnie w dół;)
    Nie ma co dalje opisywać, trzeba tam być :) zresztą filmiki mogą troszkę przybliżyć atmosferę wjazdu na Patrię.

Trasa wiodła przez Las koło Straszydla, Okolice Lecki, Gwoźnicy dln. i grn.

sebol
    | 09:12 środa, 25 listopada 2009 | linkuj widze ze warunki do jazdy w lasach nieco utrudnione:p nie trzeba duzo sie napracowac zebyć poczuć smak błota;p

pozdrawiam
    yazoor
    | 21:00 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj No jazda na Patrię zawsze robi wrażenie szczególnie przez las, świetny film ten drugi super zjazd, pozdr!
    | 18:09 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj k4r3l, nie myślałem nawet o tym:p to miał być filmik w charakterze dokumentalnym, a następne pewnie będą z podkładem:)
    k4r3l
    | 15:25 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj fajnie, zwlaszcza ten singletrack.. nie myslales o tym ,zeby jakas muze dorzucic? bo odglosy wiatru sa raczej irytujace :)
    | 12:05 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj Bardzo prosto, miałem taki pokrowiec na telefon na jednym pasku od plecaka. Mieści się tam aparat. Wyciąłem dziurę na obiektyw i działa:)
    miciu22
    | 09:52 wtorek, 24 listopada 2009 | linkuj No filmiki fajne- tylko jak umocowałeś aparat?