Kalorie:10000 (kcal)

Pogórze Przemyskie z Piotrkiem w deszczyku i błotku

Środa, 2 czerwca 2010 · dodano: 03.06.2010 | Komentarze 9

Mieliśmy jechać terenem, ale było masę wody i po kilku błotnistych przejazdach, nasze rowery utraciły smar z łańcuchów. Do tego się trochę uwaliły. Szczególnie wodnisty był zjazd z pewnej trawiastej góry...
    Wyruszyliśmy z Przemyśla, ale na początku pomyliliśmy się i ruszyliśmy w stronę granicy. Niedaleko granicy zawróciliśmy i jechaliśmy w dobrym kierunku. Potem było już coraz więcej podjazdów, super widoki, wielkie odludzia, i dużo lasów. Wg mnie raj dla mtb, bo zjazdy jak i podjazdy są długie, a mniej strome. Średnia wyszła dość dobra jak na nas, bo ponad 19km/h, a w terenie nie dało się jechać szybko.
    Mieliśmy zdobyć pewną górę;) hehe
    Pewnie Piotrek opisze tą trasę bardziej rzeczowo.
    Ja tu tylko dam troszkę zdjęć.

Esencja (zdjęcia są duże, bo nie z PhotoBs):

Panoramka:

Dynów i kolejka wąskotorowa:

No i my:D

Oczywiście zrobiłem dziwną minę...

tory sie wygły:

Potem już szosą do Rzeszowa i zjedzone 4 czekolady.

Gdy poznam czas jazdy to wpiszę...

niradhara
    | 18:14 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Podobno kiedyś w wagonach kolejek wąskotorowych wisiały tablice "zabrania się zbierania grzybów podczas biegu pociągu" ;)
    yazoor
    | 07:51 piątek, 4 czerwca 2010 | linkuj Tez mnie kuszą te tereny od dawna :) w czerwcu będę miał sporo wolnego czasu może gdzieś smigniemy? BTW wycieczka super, pozdr!
    Petroslavrz
    | 19:45 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj ...raczej zmęczony i samowyzwalacz go zaskoczył gdy poprawiał kurtkę :P
    pietrek
    | 19:32 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj Wyczesane kilometry,a ten drugi pan maszynista coś posępny:-)Pozdro.
    sebol
    | 18:29 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj no pierwsze zdjęcie rewalka..no w terenie ciężko sie jeździ..dlatego po szosie zostaje tylko...
    Jurek57
    | 16:20 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj Dystans niczego sobie,i te wschodnie klimaty - pięknie
    pozdrawiam
    guniamaster
    | 11:14 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj Eh, widzę po zdjęciach, ze było czym oko nacieszyć. NIestety nie mogłem pojechać, bo dopadła mnie... praca:(
    sq3mko
    | 10:04 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj Ciekawą wycieczkę sobie zrobiliście :)

Pozdrawiam :)
    azbest87
    | 09:09 czwartek, 3 czerwca 2010 | linkuj Zdjęcia są duże dopiero po kliknięciu w nie;) Wygląda na to że udała się niezła trasa:) fajnie:) ja dłuższe objazdy planuje dopiero jak się pogoda wyraźnie poprawi, no i czas będzie sprzyjał;)