Pierwszy maraton na moim czołgu (Żegiestów)

Sobota, 19 czerwca 2010 · dodano: 20.06.2010 | Komentarze 18

Na 18 kilowym fullu do FR:D to jest to! zjazdy są boskie, a podjazdy idą dobrze i da sie nawet wyprzedzać.

Po tym doświadczeniu nie zamienię nigdy roweru na lekką maszynkę którą telepie na każdym kamyczku. Jednak w tym przypadku wiekszy skok się przydał, bo zjazdy były dość wymagające i do tego masa błotka. Szkoda że na początku szło mi zadziwiająco dobrze, a potem niestety złapałem gumę i siłowałem sie z... nakręteczką wentylka:( chyba z 10 minut. Na szczęście potem nadrobiłem troszkę straty i minąłem ponad 20 osób:D
    Imprezka była w Żegiestowie. Jedna z imprez "Cyklokarpat"

Kto był to wie:)

Dostałem numerek:D

Zaraz zobaczę na co mnie stać, a może i nawet pokażę:p

Dziwnie wyglądam... jakoś tak lajtowo podjeżdżam, podczas gdy inni drą na maksa... to przez tą pozycję typowo fullową

Dojeżdżam (ten z tyłu):

No i jeszcze wyprzedziłem kolegę:

No i mycie nóżek:

Dzięki Jacek, że mnie zawiozłeś i że pomimo mojej dolegliwości;), dojechaliśmy cało hehe
    Dziękuję tym którzy robili zdjęcia.

Jestem 14 w Mega w M2

A tutaj widać, że błotniczek jednak dał radę :D (wystarczy porównać)

Anonimowy tchórz | 19:07 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj Gratulacje:)
    sebol
    | 14:06 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj pogratulować tylko...
    cyclooxy
    | 20:49 środa, 23 czerwca 2010 | linkuj Również gratuluje, muszę przełamać i też jakiś maraton pojechać.
    ...ale konserwacja sprzętu przymusowo musi być po takim błotku :)
    Zetinho
    | 07:14 wtorek, 22 czerwca 2010 | linkuj Gratulację i powodzenia na kolejnych wyścigach ;)
    vanhelsing
    | 21:07 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Pozycja na tle innych najlepsza :D Tylko koszyka na zakupy brakuje :P A tak serio to najlepsze jest zdecydowanie pierwsze zdjęcie, chyba warto dla tych samych fotek jeździć na maratony :D
    wlochaty
    | 18:43 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj no faktycznie blota jakby mniej ;) niezle darłeś na podjeździe na jaworzynę krynicką. wyprzedziłeś mnie z 10 km przed metą i uciekłeś jeszcze o 7,5min do przodu
    milosz
    | 18:15 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Ta pozycja na rowerku na tle innych jest GENIALNA, gratuluje świetnego wyniku ;)
    Widzę w km przejechanych w tym roku już całkiem mi odjechałeś... ehh trzeba się wziąć wreszcie do roboty ;)
    tajemniczyjogurt
    | 15:16 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Namówiłeś mnie, nie odchudzam roweru, ale składam fulla do enduro :)
    matajsenPL
    | 13:31 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Pięknie. Super wynik. Gratulacje. Może kiedyś się pościgamy. Pozdrowiam
    yazoor
    | 12:43 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Gratuluję wyniku! Następny start pewnie Strzyżów :)
    | 12:34 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj wlochaty zobacz ostatnie zdjęcie i porównaj:D błotniczek jednak sie przydał, bo po gębie nie waliło błotem i wodą.
    Kajman
    | 06:02 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj W taki teren tylko czołgiem:)
    plusz
    | 05:10 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Gratuluję Kolego! Pozdrawiam, Plusz
    niradhara
    | 05:02 poniedziałek, 21 czerwca 2010 | linkuj Zobaczyłam ta pierwszą fotkę, zaniemówiłam i długo nie mogłam uwierzyć, że coś takiego można robić z własnej i nieprzymuszonej woli ;)

Gratuluję udanego startu i pozdrawiam :)
    wlochaty
    | 22:33 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj jednak błotniczek się nie przydał :D
    Jurek57
    | 21:51 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj I to jest to co tygrysy lubią najbardziej.
    pozdrawiam
    maciek320bike
    | 21:39 niedziela, 20 czerwca 2010 | linkuj No gratuluje. To jest wyczyn na takiej maszynie:) Pozdro