Asia daje czadu:)

Sobota, 14 sierpnia 2010 · dodano: 15.08.2010 | Komentarze 4

Zdziwiłem sie że Asia coraz lepiej podjeżdża:) teraz to można śmigać razem wszędzie. Chyba Bieszczady z sakwami tak wyrobiły jej nóżki:D:D

Wczorajsza trasa:

Dodatkowo jeszcze w tym moja jazda po mieście i na Kielanówkę.

Kupiłem sobie nowy łańcuch. Pierwszy raz chyba nie Shimano:) Nazywa sie Soulchain i wygląda nawet fajnie. Co miłe, to za 35zł, dostajemy spinkę i wykręcanego pina. Jeśli sie sprawdzi, to żegnajcie HG shimano;P

Dodatkowo zakupiłem siodełko z dziurką, ale na razie czekam aż stare sie rozwali do końca.

sikor4fun-remove
    | 12:10 środa, 18 sierpnia 2010 | linkuj Lubię patrzeć na nowy łańcuch :D A zwłaszcza jak leży już na napędzie ;D
    No i masz teraz zawodniczkę :D Pozdrawiam.
    mrozin
    | 18:54 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj fajnie że razem śmigacie, słodyczy na rowerze nigdy dość:)
    sebol
    | 19:27 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj trenuj zawodnika trenuj ;)
    guniamaster
    | 17:28 niedziela, 15 sierpnia 2010 | linkuj Mnie też czekają zakupy (klocki). No a ugadać się w koncu trzeba, bo już zapomniałem jak wyglądasz:P