Nowym szlakiem z Matajsenem:)

Wtorek, 24 sierpnia 2010 · dodano: 25.08.2010 | Komentarze 3

Po obczajeniu zdjęć lotniczych na geoportalu, postanowiłem wyruszyć z Kubą (Matajsen) w nowe rejony, dotychczas mi nie znane, ale wiedziałem zawsze, że jest tam coś fajnego:)
    Nie myliłem sie. Trasa jest super, dużo szutru i dróg polnych, zalesień itd. Czysta przyroda i ładne widoki:) Polecam, bo jedzie sie super przyjemnie no i dużo w terenie z dala od samochodów. (mapka na samym dole jest robiona na podstawie zdjęć satelitarnych i jest dość dokładna)

No to teraz zdjęcia, co by tu nie owijać w bawełnę:
    Takie widoki na tej trasie to 99% tej drogi:D

Jedzie sie praktycznie cały czas górą z której sa takie widoczki (było pochmurnie):

Od Niechobrza to tylko takie drogi, aż do Strzyżowa i jeden 2km odcinek asfaltu.

Trzeba se było jakoś radzić:D prawie że wisi w powietrzu:

i zrobiło nam to:

Ehh te moje gacie;)

Nie wiedziałem że takie coś w ogóle istnieje:

Jak widać, istnieje:) Cudze chwalicie, swojego nie znacie:p

Takich rozjazdów jest cała masa i trzeba uważać żeby źle nie skręcić.

Jar z reklamy playa to pikuś:P heheh

Pod koniec jazdy wjazd do fajnego lasu (do Łętowni)

Dalej to już Łętownia, czyli obowiązek wszystkich trenujących strzyżowian:

Stok narciarski:

Niektórzy z niego zjeżdżają rowerami:P Np. taki Piotrek (Kona) :D

Wjazd do Strzyżowa z górki(w tle fajna góra, gdzie był maraton):