Skandia Maraton Rzeszów - ja na dziko na mini:D

Niedziela, 26 września 2010 · dodano: 28.09.2010 | Komentarze 6

I ruszyyyyylllliiiii

Najpierw trochę wolniej...

Ale młodzież wysunęła sie na prowadzenie

Nie daje za wygraną:

O i Jabłczyńska sie załapała na zdjęciu:D (numer 158)

I kilka zdyszanych osób;)

Ja oczywiście jechałem na moim rowerku i co dziwne, nie zmęczyłem sie zbytnio, choć jeansy nie były zbyt wygodne...

I prawie że koniec podjazdu

No to sie wkurzyłem, wyprzedziłem stawkę i pojechałem na miejsce wylotu grupy pierwszego sektora...

Później wyglebałem w tej trawie bo sie zagapiłem czy ktoś nie jedzie, ale akurat tak fajnie sie wywaliłem że aparat cudownie wpadł w moje ręce i właśnie wtedy strzeliłem tą fotkę

Dynaaamika

Szkoda że bez flasha robiłem...

Później jechałem za małą grupką, bo nie chciałem wracać do domu inną trasą, więc na metę pojechałem lasami i później skrótem przez słocinę.

A tak wyglądał parking:

A tutaj cała galeria:
    Galeria

W tym jeszcze kursy do serwisu i na korki...

daniel3ttt
    | 20:09 sobota, 16 października 2010 | linkuj Ciekawe jak dżiny wyglądały po przejażdżce he:)
    vanhelsing
    | 20:57 wtorek, 5 października 2010 | linkuj Hehe, świetnie to opisałeś, zupełnie na luzie :D "no to się wkurzyłem..." :P

Anonimowy Pietrek | 18:21 wtorek, 5 października 2010 | linkuj Pan na przełajówce to i jęzor wystawił ;-)
    sikor4fun-remove
    | 23:26 czwartek, 30 września 2010 | linkuj Ale bycze focie ;D Czy ja dobrze widzę - koleś kolarką kituje przez polną błotną ścieżkę ? :O
    Pozdrawiam :D
    matajsenPL
    | 12:31 środa, 29 września 2010 | linkuj Dobrze dobrze. Szkoda że jednym jest dane sobie pojeździć a innym się uczyć. Ale cóż może w następnym roku się uda ;-)
    mrozin
    | 11:36 środa, 29 września 2010 | linkuj niezła relacja, dobrze że cię nie rozjechali po wyglebaniu ;)