Dużo "teren" i dużo "górka" poproszę! (z Petroslavrzem)

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 06.04.2011 | Komentarze 14

Stało się to o czym marzyłem zimą. Wyruszyliśmy na niebieski szlak od Jazowej, do Odrzykonia, choć prowadzi on jeszcze dalej przez Kopce Jasienickie gdzieś daleko...
    Mam nadzieję, że go jeszcze zaliczę w tym roku:)

Wyjechaliśmy z Piotrkiem o 8 rano, ponieważ w sobotę nie mogłem, a i tak było mokro i brzydko, to pojechaliśmy zgodnie w niedzielę:)
    Na początku myślalem że wymiękne, jakoś nie mogłem sie rozkręcić, ale po podjeździe w Niechodbrzu organizm wszedł na wysokie obroty i dalej już szło, pomijając liczne kryzysy psychiczno fizyczne, które na przemian przewijały się u mnie i u Piotrka.
    Ten dzień był dniem, w którym samego prowadzenia roweru pod górkę było całkiem sporo, choć prowadzenie to zbyt lekkie słowo w stosunku do mojego roweru;)
    Ja go wdzierałem. Za to teren bajka:) Polecam każdemu, kto myśli że jest kozak heheh
    W lesie za Czarnówką były już widoczne ślady rowerów, czyli ktoś tamtędy jechał, ale to chyba ludzie z MTB Strzyżów, bo niedługo jest tam maraton. Za to na samym szlaku zero śladów, jedynie jeden ślad motocrossowy. Z suchej góry za to szlak całkowicie zasypany liśćmi i tylko znaczki na drzewach pozwalały go zauważyć. Zjazd stromy, nawet dla zjazdówki.
    Nie da się opisać tej wycieczki, po prostu trzeba pojechać.
    Szerszy opis i bardziej merytoryczny u Mistrza takich wypraw Piotrka:)

Kilka zdjęć:

Pierwszy las i pierwsze zgubienie się

Postój przed Tułkowicami gdzie niestety pomyliliśmy kierunki i nie podjechaliśmy na Chełm

Zjazd w Tułkowicach:

szybki jest...

Jesteśmy już blisko:)

Na podjeździe takie zwierzaczki:

Podjeżdżamy:

a nie było dużo takich łagodnych podjazdów;)

Sie nie da jechać:P

i już na górze

Takich skałek było bardzo dużo

Gdzieś za Czarnówką:

Szlak

Widok na Krosno:

Zjazd z Suchej Góry szlakiem:

Stromo momentami, że nie dało się zjeżdżać

na dole czekał nas taki most:

ale na szczęście przeszliśmy przez rzeczkę po kamieniach.

Mapa od Piotrka:

RamzyY
    | 20:50 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj szkoda, że nie mieszkam w Twoich okolicach, chętnie pisałbym się na takie wojaże
    MKTB
    | 16:09 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj Super tereny, pozazdrościć :)
    misiek
    | 00:54 poniedziałek, 11 kwietnia 2011 | linkuj toż to skała im. Dziuraki ;D
    sebol
    | 20:17 sobota, 9 kwietnia 2011 | linkuj tylko pozazdrościć traski..ja tukłem asfalcik..wycieczka udana..z jednej strony żałuje że się nie zabrałem,a zdrugiej strony dystans mnie przeraża:)
    niradhara
    | 16:09 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Wycieczka i foty rewelacyjne! Brak mi słów, by wyrazić swój podziw :)
    mrozin
    | 12:16 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Łał, wyprawa rewelacyjna, no i foty ze skałek świetne. pozdr
    lewy89
    | 17:35 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj A, no i oczywiście dystansik piękny, w takim terenie - szacun. ;)
    | 17:34 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Faaaak, zakochałem się w tych terenach :D Ja chcę w góryyyy :P
    yazoor
    | 15:26 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj To jest to co lubisz :P
    wilczek127
    | 15:05 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Napewno kiedyś zrobie podobna trase:) Jak nie padne w połowie:)
    W1dMo
    | 12:15 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Piękne tereny do jazdy! zazdroszczę!!
    alistar
    | 09:51 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj O rany! Jak pięknie! :D
    pr0zak
    | 09:29 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Tez tak chce :D jak byś wybierał sie gdzieś na weekendzie daj znać akurat mam wolny wiec mogę cos pojeździć.