Kałboj in grejt forest

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 12.06.2011 | Komentarze 13

Maj dir compan Piter an aj, znalezlysmy w forescie taki czapka kałboj, and zaloszyliszmy it na nasze headsy. Laughów nie było końca;) Next wyruszylismy na obszar chronionego crayobrazu, nir Kamieniec hill. Then skończyć się nam łater, and zjechalishmy downhill tu gas station po łater for free:D
    Niedaleko cementary my mieć podjazd to next hill... benny Hill... Uphill:D
    Na Letownia Ski stok meetnelymy grupka forrest boyów, then one of dem zaquestion nas, czy mamy ciuciu. Pieter laughnął, a ja mu sej, że dej is from ośrodek dla upośledzonych umysłowo.
    Hałewer, we ride too Czudec wilidż, and noł mor łejst tajm, bo ja musieć być w hołm at six oklok.

Good dżob Pieter!

Przy okazji przetestowałem mojego sprzęta ałdiovideło:P
    Pod koniec trasy już brakowało nam prądu...

Dystans jest zaookrąglony, bo nie chce mi się iśc po licznik do garażu:p

Zdjęc nie będzie, jest

| 20:16 niedziela, 29 listopada 2015 | linkuj Ojoj :) Zapomniałem juz o tym. Ja nadal jeżdżę, ale z powodu posiadania domu, który jest w ciągłym remoncie, to nie mam za dużo czasu na lepiej zorganizowaną jazdę w grupie, więc jeżdżę bardzo spontanicznie. Myślę, że jeszcze się uda zorganizować coś w dłuższym dniu, albo gdy sypnie śniegiem, bo przecież zimą po śniegu to jest dopiero jazda :) Tak że Piotrek szykuj rowerek zimówkę hehe
    kona
    | 00:19 sobota, 28 listopada 2015 | linkuj Ale wtedy była dobra jazda i zabawa. To se ne vrati, obserwuję że u wieli znajomych i u mnie tez rower mocno spad w dół na drabinie rzeczy, którym poświęca się czas. Fajnie że można sobie odświeżyć te przyjemne chwile i zabawne momenty.
    siwy-zgr
    | 19:52 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Gary mów ałt! ;)
    Jurek57
    | 21:47 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Balszoje spasiba za pogłębioną pierwiastkiem lingwistycznym relejszyn !!!
    pozdrawiam
    Petroslavrz
    | 17:46 wtorek, 14 czerwca 2011 | linkuj Relacja w wielkim stylu :)
    sikor4fun-remove
    | 21:27 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Dobry filmik xD A kapelusz Ci pasuje :)
    alistar
    | 11:02 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Kuń ucik gdziesik ;)

Kundello, dzięki za nazwę środka! :)
    k4r3l
    | 10:36 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj najs ;)
    matajsenPL
    | 08:30 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Hahahah. Niezły wpis ;-) i fajna wycieczka.
    kona
    | 07:03 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Kurde ale opis nieźle się uśmiałem:) Ja zawsze prosto jeżdże ta czynność jest już tak przeze mnie opanowana że prawie nic nie jest w stanie jej zaburzyć:P
    mrozin
    | 06:01 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Gat demyt, grejt relation !
    | 22:48 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj jechał jechał:) ale prundu wciąż brak. Alkohol jest zły! :p
    wlochaty
    | 22:45 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj oo, kona dzisiaj już prosto jechał ? Wziął sobie na droge winko ? :D