Tunel i 9 tysiąc wpadł

Czwartek, 29 grudnia 2011 · dodano: 29.12.2011 | Komentarze 2

Wcześniej jeszcze nprawiałem pralkę. Sypnęły się łożyska i bęben siadł.
    3 lata temu zgubiłem dowód osobisty, a dzisiaj patrzę... jest w bębnie pralki:D
    Tak się pieron zaklinował, że nie wydostanę go już. Za to przynajmniej wiem, że nikt nie wziął wtedy na mnie żadnego kredytu...
    Dowiedziałem się też, że takie uszczelniacze, czyli uszczelki olejowe, można kupić za grosze w sklepie. Chyba pokombinuję z XCRem ;)

O 19 za to jak zwykle jazda terenowa z ekipą. Piotrek, Tomek i Łukasz.
    Tym razem przyjemne błotko i jak zawsze wesoła atmosfera.

Na koniec pojechaliśmy na darmową myjkę, gdzie leje się woda zapobiegając zamarznięciu. Więc wszyscy dopadliśmy spryskiwacz i korzystamy hehe
    Tomek znalazł 1zł więc zafundował mi proszkowe mycie. Sobie zresztą też.
    Takim sposobem każdy miał czysty rower.

Później pojechałem do Piotrka po klucz do suportu.
    Wracałem tunelem, który właśnie dzisiaj otworzyli. Ten tunel to wybawienie dla jeżdżących nad zalew. Można w sumie dojechać od Boguchwały aż do centrum miasta, omijając jakieś trylion skrzyżowań.

A tak jeszcze dwa dni temu: