Masa krytyczna w Rzeszowie - w deszczu

Piątek, 30 marca 2012 · dodano: 01.04.2012 | Komentarze 7

Pierwsza masa w tym roku. Jest super:) Pomimo syfiastej zimniastej i deszczowej pogody, zjawiło się 53 osoby. Myślę że za miesiąc będzie ze 3 razy tyle, lub 30 razy tyle :D

Ja to ten w panterce :p

Reszta km do serwisu... też w deszczu:)

yazoor
    | 14:13 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj Widzę się, widzę :DD pozdr z bardzo ciepłych krajów :))
    rowerzystka
    | 08:11 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj W sumie masz troszkę racji, na BS z Rzeszowa jest tylko 8 pań. Musisz wykorzystać swój czar Pawle ;)
    | 07:20 środa, 4 kwietnia 2012 | linkuj No właśnie tych kobiet tutaj na BS nie uświadczy :D
    rowerzystka
    | 19:38 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj A o których kobietach piszesz?
    | 09:49 wtorek, 3 kwietnia 2012 | linkuj Pań mało bo pogoda brzydka. Normalnie to powinno być więcej. Ogólnie to kobiety nie bardzo lubią sport... Raczej wolą narzekać na nadmiar ciałka;).
    k4r3l
    | 15:55 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj Jakby mi kto zaproponował jazdę w taką pogodę, to bym się stawił o każdej porze dnia i nocy, ale sam się nie będę przecież wydurniał :) Fajna ekipa!