Rower:

Wypad na zapowiedzianą na forum

Czwartek, 24 kwietnia 2008 · dodano: 24.04.2008 | Komentarze 6

Wypad na zapowiedzianą na forum wyprawę :)
    Z Robertem gtw i innymi kumplami:D w sumie 5 osób
    Trasa:
    Rzeszów-kielanówka-Niechobrz-Błędowa Zgłobieńska-Trzciana-Bratkowice-Dębry-Krzywa-Czarna Sędziszowska-Kupno-Widełka-Zacinki-Wysoka Głogowska-Bratkowice-Rudna Wilka-Rudna mała-Miłocin-Zaczernie-Nowa wieś-Trzebownisko-Załęże-Rzeszów:)
    EKIPA:

Pozostała ucieczka:)

Dróżka:

Byłoby więcej ale zapomnieliśmy że mamy aparat:p
    Trasa pagórkowata w 1/3 a potem już po płaskim i kilka km przez las.

Zdjęcia wkrótce

vanhelsing
    | 19:01 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Noo i setka Twoja :) Gratulacje ;) I jaka średnia :D Kurczę, jakby Ci dać jakiś rower do 13kg, to byś wykręcał średnie powyżej 28 :P Sam miałem taką zmianę ze starego stalowego na meridkę :D

Wszyscy jeździcie ostro, a ja zdycham :/

Pozdro :)
    | 00:45 sobota, 26 kwietnia 2008 | linkuj Fotki co prawda tylko z płaskiego odcinka naszej trasy, ale niedługo będą z górzystego jak się weźmie aparat:D
    RODDOS
    | 14:22 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Dzięki, Kundello, za link. Spróbuję się zarejestrować. Zobaczę swoje profilki.Hehe...
    | 10:13 piątek, 25 kwietnia 2008 | linkuj Fajnie wykombinowany profil trasy. Z jakiegoś programiku? Pozdro...
    miszon
    | 23:33 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj jak ja strasznie wam zazdroszczę ze w dniu zwanym czwartkiem (albo inny środek tygodnia) możecie sobie tak pośmigać. U mnie dzisiaj arbajt do 18.30 więc tylko sprint do domu.
    azbest87
    | 23:18 czwartek, 24 kwietnia 2008 | linkuj No no widzę, że ładny dystansik padł:)