Temperatura:-5.0

Ktoś nie lubi śnieżku?

Sobota, 12 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 7

Po asfalcie, to faktycznie jest bida, ale za to w terenie cudownie.
    Rano z Markiem i Łukaszem wsiedliśmy w pociąg. Wysiadka w Lubzinie. Od razu pod górkę.
    Jazda w stronę krzyża i po jakimś czasie byliśmy w Borkach Chechelskich.
    Pogoda idealna do jazdy.

Wyjazd super:) Szkoda, że Marek miał awarię systemu napędowego ;) Ale myślę, że kolano się zregeneruje i będzie fajnie.
    Pozdrower dla faceta który jadąc samochodem, machał i krzyczał "pozdrawiam mistrzów!" Przyjemnie :D
    Musimy robić częściej takie jazdy.

Rower Marka wyglądał przy naszych jak cud techniki... niestety nie każdego stać na takie luksusy.
    Te rowery w pociągu, to tylko tak na pokaz, żeby ludzie się dziwnie nie patrzyli.

Ekipa:

Jedziemy...

No i krzyż na drogę ;)

Z Krzyża takie widoczki:

Winda już jest i pewnie działa, bo brama jest zamknięta na kłódkę. Może na wiosnę da się skorzystać z windy.

Koleś z drzewkiem fajnie porył nam dróżkę. Chyba lepiej się jechało...

Wracamy lasami, grzbietem którego nazwy nie pamiętam, bo może i nie ma on nazwy;) Wiem, że górka Kamieniec, to najwyższy szczyt tego pasma.

Widać takie górki w oddali:

Mapka:

Savil
    | 10:50 sobota, 19 stycznia 2013 | linkuj Jak się jechało przez taki śnieg bez błotników? Bo wygląda, jakby miało cały czas sypać na plecy i przód spod kół.
    A ja mam zawsze błotniki, stąd zaciekawione pytanie :)
    | 09:06 piątek, 18 stycznia 2013 | linkuj k4ar3l, przecież krzyż to tylko rzecz w formie krzyża:D Też jestem zdania, że takie obiekty mają się przydawać ludziom. Ten jest zbudowany w 2010, więc nowy w miarę.
    To tylko symbol, a co oznacza, wiedzą tylko ludzie, którzy wiedzą w co wierzą.
    k4r3l
    | 15:54 czwartek, 17 stycznia 2013 | linkuj Mam nadzieję, że nikogo nie urażę, ale to chyba pierwszy krzyż, który na coś sięprzydał. U nas na Hrobaczej by mogli zmodernizować taki 30metrowy w podobny sposób ;)
    tmxs
    | 18:39 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Na pytanie postawione w tytule odpowiadam: ja nie lubię :). Ale trasa zacna, targał bym jak Reksio szynkę :).
    Petroslavrz
    | 17:37 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Extra trasa :)
    Jechałbym :P
    RamzyY
    | 15:58 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj sth amazing, nie dość że zimą to jeszcze dodatkowe przewyższenia ;)
    niradhara
    | 16:04 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Cudne zimowe widoczki :-)