Rower:

Asfaltowo i wietrznie:( dlatego

Niedziela, 18 maja 2008 · dodano: 18.05.2008 | Komentarze 5

Asfaltowo i wietrznie:( dlatego taka kijowa średnia...
    Trasa Rzeszów-Kolbuszowa
    Najpiękniejsze słoneczko jest rano:) szkoda że tak wiało.

Misieq
    | 19:04 czwartek, 22 maja 2008 | linkuj Eheh ./ No deszcz to jest mocny . Nie da się ukryć :)
    robertGTW
    | 21:13 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj hehehe wiadomo że Rzeszów to mało co głowy nie urwie ten wiatr hehe, znam ten ból miesiąc temu jechałem do Rzeszowa pod taki skramencki wiatr , że szkoda gadać :)
    kundello21 | 15:44 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj Misia będziesz śmigać trasy jak jeszcze trochę pojeździmy więcej:D
    Te 70-tki to nie takie straszne są...:P
    De5troy3r
    | 14:00 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj Na takim "czołgu" to i tak uważam, że jest bardzo dobra, biorąc pod uwagę silny wiatr ;)

Pozdrawiam,
    Piotrek.
    masakra
    | 12:37 niedziela, 18 maja 2008 | linkuj Ehhh... ciekawe kiedy ja bede takie trasy śmigać :(