Miejsko-wiejski krążownik

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 02.03.2013 | Komentarze 10

Złożyłem w końcu jakiś rower typowo na miasto, a do tego zakupiłem sobie U-locka, czyli szekle, bo bez niego ten rower nie ma racji bytu.
    Zobaczymy jak będzie się pomykało. Ze wstępnych jazd wynika, że jest wygodnie i nawet przyspiesza:)

matajsenPL
    | 18:09 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Czaderski rowerek :D
    | 15:57 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Te oponki to prawie jak slicki jadą a mają strasznie twardą gumę i wolno się ścierają, więc mają maksymalną funkcjonalność w mieście i poza miastem :)
    mikroos
    | 10:01 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Ach, ten urok miejskich kóz :D Niby nic porywającego, ale efekt zawsze jest ciekawy, bo każdy rower jest zupełnie inny :)

Gdybyś po zużyciu obecnych opon założył sobie jakieś semi-slicki, byłoby już w ogóle miodzio. Ale i tak wyszedł ciekawy zestaw - prosty, ale maksymalnie funkcjonalny, i o to w mieście chodzi :)
    | 06:50 niedziela, 3 marca 2013 | linkuj Kiera będzie alu oraz mostek. Korba też będzie wymieniona na kwadrat (oś) i założę jakąś FSA z dużym blatem. Będzie lżej.
    tmxs
    | 23:13 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Całkiem fajna maszyna, kiera dobra koza :). Załozył by jeszcze jakieś sliki i git.
    Raven
    | 21:30 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Kurcze, teraz dopiero dojrzałem, że to ma zmieniarkę w tylnej piaście. Niewąsko. Utrzymuj legendę firmy w dobrej kondycji. :)
    | 21:11 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Rama made in Poland, ale założona w 1922 roku firma, która ją produkowała, już nie istnieje :( (gdzieś o tym czytałem)
    Raven
    | 20:46 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Apollo, Globtrotter - jak to dumnie brzmi. :)
    | 20:33 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Hamulce ma jak żyleta:) Deore przód i torpedo tył
    lukasz78
    | 19:59 sobota, 2 marca 2013 | linkuj Jak przyspiesza, to połowa sukcesu, jak będzie hamował to będzie cały sukces :))