Nocna jazda z niekończącym się oświetleniem

Czwartek, 3 października 2013 · dodano: 03.10.2013 | Komentarze 4

Zamontowałem sobie koło z dynamem w piaście i do tego podpiąłem moją wysłużoną lampkę na diodach cree q5. Chyba najlepsze jakie były w 2008 roku, kiedy je montowałem. Nadal dobrze świecą. Do tego jeszcze przetworniczka step up i step down, czyli full automat :) Obsługuje od 5-18V i w zależności od napięcia lub natężenia, sama dostosowuje parametry dla dowolnej diody, a w zasadzie można podpiąc pod nią aż 6 diod.

Jest moc :)
    Ktoś się pisze na całonocną jazdę szosą? :D Chyba zrobię sobie taką jazdę, ale teraz będzie ciężko o kompana.

A w ogóle to zakupiłem jeszcze takie coś na kierownicę:

Dodatkowe miejsca na kierownicy.

lemur89
    | 19:59 niedziela, 6 października 2013 | linkuj Przyszły weekend gdyby było ciepło można by tam pojechać,jedyny problem to pewne mgły w których sie marnie jedzie,i napewno nocą odcinek drogi wojewódzkiej Strzyżów-Lubla jest nadzwyczaj nie bezpieczny pozatym to jeszcze kwestia tarasu widokowego niewiadomo czy go czasami noca nie zamykają.
    | 17:24 sobota, 5 października 2013 | linkuj Lemur, to napisz na PW jakieś szczegóły :)
    lemur89
    | 10:42 sobota, 5 października 2013 | linkuj Na czasie planuje wyjazd nocą na Liwocz.
    Kenhill
    | 20:44 piątek, 4 października 2013 | linkuj Panie, gdybym miał lampki, to bym do Ciebie wpadł :D