Wietrzno i wiatrakowo MTB

Sobota, 5 października 2013 · dodano: 05.10.2013 | Komentarze 4

A byłem sobie z Michałem i Asią na maratonie MTB w Wietrznie koło Bóbrki, koło Dukli, koło Krosna :D

Trasa bardzo ciekawa, chociaż śmigana przez kolesi na motocrossach, ale na MTB też da się ją objechać. Szczególnie hopy w lesie. Jakieś4 metry w górę i w dół. Można wyskoczyć i wpaść pomiędzy nie.
    Trudno mi opisać trasę, bo jak zawszę mówię, tam po prostu trzeba być, żeby to poczuć.
    Zająłem 17 miejsce w M2 i jakieś tam dalsze w open 36 w open, czy jakoś tak.
    Nie jechałem na max moc, a nawet wrzuciłem na luz, ominąwszy tych, którzy schodzą przed każdą dziurą i błotem. Potem już rozmawiałem, podziwiałem i czerpałem przyjemność z jazdy. Wiem, że do czołówki mam jakieś 20parę minut straty, więc nie bede się spinał o te parę miejsc bliżej, dla jakichś marnych sekund :P

Rowerek dzielnie walczył. Co full, to full.

Mic
    | 20:49 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj ten maraton to była taka 11 edycja CK w tym roku;D tylko wpisowe przez pół;D!!!! i trasy nie dało się skrócić - mowa o tej dziewczynce pośrodku lasu która wypatrywała czy ktoś nie ścina;) no i to są zawody a nie samopas.
    sebol
    | 19:06 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj nawet nie wiedziałem że były takie zawody...proszę proszę Podkarpacie sie rozwija
    yazoor
    | 12:48 poniedziałek, 7 października 2013 | linkuj To już ostatni maraton w tym roku czy jeszcze jakieś w planach:) może w końcu coś wykręcimy razem:))
    Kenhill
    | 10:32 niedziela, 6 października 2013 | linkuj "Co full, to full" święta racja :D