Byłem sprawdzić czy na grocho też jest zimno

Sobota, 14 grudnia 2013 · dodano: 15.12.2013 | Komentarze 5

Jest troszkę ślisko...

(picasa sama takie coś dorobiła:))

Tak wyglądały drogi polne. Czasami nie dało się nawet iść :D

Cisza, spokój i jakaś taka zimowa zaduma.
    Dzięki temu że rosną tam świerki, jest zawsze zielono. W Polsce dominującymi drzewami powinny być drzewa iglaste, świerki, sosny jodły. Gwarantowana zieleń cały rok. To poprawia samopoczucie. No i ten zapach...

Na dole praktycznie zero śniegu, ale w polach na drogach sam lód i to taki wyślizgany. Ślisko jak cholera, a ja nie założyłem opony z kolcami.
    Czym wyżej, tym więcej śniegu. Rower praktycznie czysty, bo błota brak. Oponki wróciły bardziej czyste niż wyjechały.
    Nowa przednia oponka budżetowa, czyli Kenda Neptune, nawet fajnie sobie radzi w śniegu.
    W przyszłym sezonie nie będę już kupował lepszych rzeczy (a i tak jestem budżeciakiem na maksa). Muszę oszczędzać na remont domu.
    Na próbę założyłem nowy łańcuch i niestety na 2 zębatkach przeskakiwał. Odkręciłem kasetę, założyłem inną, a tamta pójdzie na mały szlif.

Kilka zdjęć:

Ten śnieg niestety nie był mięciutki...

lemur89
    | 22:24 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Fajne są takie słoneczne zimowe dni,świetnie uchwyciłes tą zielen drzew:)
    | 22:16 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Wilczek, u mnie nie będzie spd... u mnie będą cranki :D Ale dopiero na wiosnę, bo teraz już za zimno na te buty.
    Ale wszystko już mam. Tylko zakładać i jeździć.
    wilczek127
    | 21:06 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj Kiedy spd?:)
    | 17:15 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj U mnie niestety większość lasów, to liściaste...
    tlenek
    | 15:08 niedziela, 15 grudnia 2013 | linkuj w polsce dominującymi gatunkami drzew są drzewa iglaste :) Sama sosna to ok 70% wszystkich drzew w polsce, a przecież dochodzi do tego jeszcze świerk, jodła i inne więc jest zielono :)