Wzionem sekatora i uciąłem las

Poniedziałek, 17 lutego 2014 · dodano: 17.02.2014 | Komentarze 5

Stało się... Żółty szlak już nie wali gałęziami po mordzie :D (przynajmniej w jego najbardziej zarośniętej częsci.
    Dbajmy o szlaki, tak szybko zarastają...

RamzyY
    | 16:54 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj a kto by tam się na gałązki rozdrabniał ;p
    | 11:01 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Na razie całego żółtego nie poprawiłem bo życia by nie wystarczyło ;)
    Ale te bardziej nieprzejezdne ścieżki trochę "uprzątnąłem".

Ramzy:D chętnie przygarnąłbym tamte ilości, ale niestety nie mogę. A koleś który ma tam część prywatną lasu, to ma tak posprzątane, że trudno znaleźć gałązkę hehe
    yazoor
    | 19:29 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Ot jak dobrze że masz blisko na Grocho to oprócz uznania bajkerów, też leśniczy Cię polubi;))
    tmxs
    | 17:56 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj Rozumiem, że chodzi o żółty na Grochowicznej od szutru w dół, do strumienia? To spoko, bo to fajny odcinek :)
    RamzyY
    | 15:56 poniedziałek, 17 lutego 2014 | linkuj dbajmy o las sąsiada -żeby nie musiał się męczyć z taką ilością drewna ;p