Rozpiernicz na Grocho i kilka fajnych miejsc

Sobota, 9 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 3

Ale sajgon zrobili na Grochowicznej. Droga od Krzyza do głównej szutrówki jest rozpierdzielona i chyba będą tam robić jakiś szuter, bo wycieli kawał lasu :( Na szczęście jeszcze najdłuższy singiel jest nietknięty przez drwali.
    Spotkaliśmy jeszcze masę osób z ultramaratonu. Niektórzy to chyba ze zmęczenia nie widzieli taśm i biegli przed siebie jak Forest :p
    Tyle fajnych zjazdów, a oni musieli zbiegać. Bieganie się przydaje, ale tylko wtedy gdy nie mamy roweru ;)

Zjechaliśmy z Asią z lasu i szutrami na nowe szutry, które jeszcze nie pokryły się asfaltem. Dojechaliśmy do tego pięknego mostu kolejowego w Boguchwale:

Droga przy nim się konczy, ale da się przejśc pod mostem na drugą stronę i wyjeżdżamy zaraz na drogach polnych i dojeżdżamy do głównej drogi.

Duże drzewko rozsadza duży most:

| 21:21 czwartek, 21 maja 2015 | linkuj Miejscówka jest blisko. Miciu chyba wie gdzie ;) To jest tam, gdzie kończy się nowa droga rekreacyjna w Racławówce.
    tompi
    | 19:40 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Tego mostu to jeszcze nie widziałem, trzeba będzie go znaleźć, bo nawet nie kojarzę gdzie to może być.
    k4r3l
    | 16:20 niedziela, 10 maja 2015 | linkuj Klimatyczne miejscówki, a co do bieganie to ofkors się zgadzam :)