Rower:

Nocne śmiganie z Bolo92

Wtorek, 2 grudnia 2008 · dodano: 03.12.2008 | Komentarze 5

Nocne śmiganie z Bolo92 i niezłe ubłocenie roweru...Pojechalismy tą samą trasą co wcześniej z Robertem i Comatosem, na menelską ławke:) Tym razem wszędzie było pełno błota i wody. Tragedia cały rower w błocie.

W Zabierzowie pod kościołem

Bolo pije drinka:D

Bolo w ciemnościach...

robertGTW
    | 16:37 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj hehehe :D to jest prolem:)
    | 12:13 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Robert żeby na bp umyc rowerek to trzeba tam jakoś dojechac:P a tu sie nawet łańcuch nie zgina:p
    Bolo92
    | 11:31 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Ta ale do szkoły nie poszedłem :D lunatyk to lunatyk :P Schowałem telefon pod łóżkiem, ale dalej jakoś dotarłem na śpiąco do niego, zmieniłem budzik i poszedłem spać, a ja tego nie pamiętam ;/
    Jak dzisiaj nie poszedłem do szkoły to wątpie, że mi mama pozwoli o tej godzinie jeździć.
    No a dla mnie nie ma rady :P Wąż, wiadro wody, szmatki i ogień :P
    robertGTW
    | 02:13 środa, 3 grudnia 2008 | linkuj Panie kolego Inżynierze kurde tym razem sie nie udało ale następnym razem musi pyknąć:D hehe kundello na BP za 2 zł umyjesz rowerek i bedzie jak nowy :) widzę że Bolo nową maszyną śmigał hehe