Info

Więcej o mnie.















Moje rowery

Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Luty4 - 0
- 2025, Styczeń4 - 0
- 2023, Kwiecień1 - 0
- 2021, Maj1 - 0
- 2021, Luty2 - 0
- 2021, Styczeń1 - 0
- 2020, Październik1 - 0
- 2020, Wrzesień2 - 0
- 2020, Sierpień1 - 0
- 2020, Czerwiec4 - 0
- 2020, Maj3 - 0
- 2020, Kwiecień7 - 0
- 2020, Marzec6 - 7
- 2019, Sierpień3 - 0
- 2019, Lipiec2 - 1
- 2019, Czerwiec1 - 0
- 2019, Maj3 - 0
- 2018, Listopad1 - 1
- 2017, Sierpień1 - 1
- 2017, Czerwiec1 - 0
- 2017, Styczeń1 - 0
- 2016, Grudzień1 - 0
- 2016, Maj2 - 5
- 2016, Marzec1 - 5
- 2015, Grudzień1 - 1
- 2015, Listopad1 - 4
- 2015, Wrzesień4 - 1
- 2015, Sierpień1 - 3
- 2015, Czerwiec4 - 0
- 2015, Maj8 - 8
- 2015, Kwiecień5 - 3
- 2015, Marzec5 - 2
- 2015, Luty6 - 15
- 2015, Styczeń3 - 3
- 2014, Grudzień1 - 7
- 2014, Październik1 - 5
- 2014, Wrzesień6 - 12
- 2014, Sierpień1 - 1
- 2014, Czerwiec13 - 21
- 2014, Maj10 - 13
- 2014, Kwiecień8 - 24
- 2014, Marzec6 - 12
- 2014, Luty13 - 14
- 2014, Styczeń6 - 4
- 2013, Grudzień11 - 24
- 2013, Listopad9 - 7
- 2013, Październik13 - 25
- 2013, Wrzesień6 - 14
- 2013, Sierpień1 - 1
- 2013, Lipiec1 - 1
- 2013, Czerwiec1 - 0
- 2013, Maj1 - 3
- 2013, Kwiecień6 - 9
- 2013, Marzec16 - 29
- 2013, Luty12 - 38
- 2013, Styczeń9 - 22
- 2012, Grudzień15 - 49
- 2012, Listopad16 - 36
- 2012, Październik10 - 9
- 2012, Wrzesień14 - 23
- 2012, Sierpień6 - 0
- 2012, Lipiec12 - 25
- 2012, Czerwiec11 - 31
- 2012, Maj11 - 34
- 2012, Kwiecień22 - 48
- 2012, Marzec14 - 45
- 2012, Luty8 - 56
- 2012, Styczeń14 - 98
- 2011, Grudzień15 - 82
- 2011, Listopad12 - 26
- 2011, Październik25 - 14
- 2011, Wrzesień2 - 0
- 2011, Sierpień10 - 15
- 2011, Lipiec16 - 42
- 2011, Czerwiec19 - 61
- 2011, Maj32 - 55
- 2011, Kwiecień22 - 26
- 2011, Marzec18 - 100
- 2011, Luty7 - 63
- 2011, Styczeń16 - 78
- 2010, Grudzień10 - 77
- 2010, Listopad12 - 78
- 2010, Październik3 - 16
- 2010, Wrzesień13 - 40
- 2010, Sierpień17 - 65
- 2010, Lipiec8 - 42
- 2010, Czerwiec17 - 56
- 2010, Maj14 - 57
- 2010, Kwiecień12 - 63
- 2010, Marzec18 - 119
- 2010, Luty9 - 40
- 2010, Styczeń15 - 108
- 2009, Grudzień15 - 75
- 2009, Listopad11 - 15
- 2009, Październik7 - 8
- 2009, Wrzesień9 - 10
- 2009, Sierpień12 - 10
- 2009, Lipiec19 - 11
- 2009, Czerwiec15 - 12
- 2009, Maj13 - 20
- 2009, Kwiecień16 - 27
- 2009, Marzec7 - 14
- 2009, Luty10 - 11
- 2009, Styczeń14 - 14
- 2008, Grudzień11 - 28
- 2008, Listopad18 - 59
- 2008, Październik18 - 23
- 2008, Wrzesień20 - 22
- 2008, Sierpień18 - 23
- 2008, Lipiec14 - 25
- 2008, Czerwiec14 - 36
- 2008, Maj14 - 22
- 2008, Kwiecień15 - 24
- 2008, Marzec14 - 25
- 2008, Luty16 - 8
- 2008, Styczeń13 - 17
- 2007, Grudzień10 - 5
- 2007, Listopad2 - 0
Dane wyjazdu:
0.00 km
0.00 km teren
h
km/h
Max prędkość:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: (kcal)
Rower:Diamondback xts moto
Modernizacja czołgu do sep cośtam
Piątek, 24 stycznia 2025 · dodano: 24.01.2025 | Komentarze 0
Oto ostatnia i ostateczna odsłona klasyka, który został gruntownie zmodernizowany. Kiedyś (2007)tak wyglądały rowery fr, a teraz to taki łagodniejszy rower do enduro. Chociaż rama ma nadal spory zapas wytrzymałości. Nie jeździłem nim chyba z 8 lat. Stał sobie w piwnicy, ale z sentymentu i poprzez historie jakie na nim przeżyłem, nie mogę go sprzedać. Postanowiłem go gruntownie wyremontować. Bez problemu zamieściłem większe koła, nowy amortyzator taper również się zmieścił ponieważ to główka 1.5 cala (wtedy tylko rowery do Dh ją miały). Udało się założyć jedyną sztycę regulowaną która nie będzie za długa i będzie pasować średnicą w ten rower. Oryginalnie występował bardzo rzadki rozmiar 30.0 więc dodałem redukcję na 27.2, ale sztyc o tym rozmiarze praktycznie nie ma. Padło na niemieckie xlc, po bardzo długich poszukiwaniach. Z przodu Suntour Aion zrobiony na 150, chociaż ma możliwość do 160. Bardzo fajny amortyzator i jak większość suntourów z tej półki, wybiera liście i jest banalny w serwisie. Tłumik pcs można rozebrać przy pomocy prostych narzędzi i bez problemu wymienić olej. Hamulce to slx bez szału. Z kołami miałem najwięcej zabawy bo tylna oś sztywna 12mm ale do piasty dh o rozstawie 135 co było rzadkością nawet w 2008 kiedy go złożyłem. No i 36 otworów... Ale po długim szukaniu znalazłem obręcze fr 30 z 2017 roku i piastę przód boost 110mm na 36 otworów (chyba dwie w całym internecie). Potem składałem koła bez centrownicy i wyszły bardzo dobrze. Napęd SRAM x 7/ x0 z tyłu i niezniszczalna dziewiątka przedewszystkim odporna na cały syf i błoto, a do tego tania w eksploatacji. Korba to niezniszczalny hussefelt. Pedały mallet 2 praktycznie nowe (mój trzeci komplet). Na ramie nowy lakier i nowe naklejki zamówione na Aliexpres. To cud że ktoś je miał. No i wyszedł taki trochę klasyk, trochę nie. Jeździ się bardzo dobrze. Ten rower ma duszę... i kawał historii. Nie wiem czy kupię prędko jakiegoś nowszego. Do elektryka mnie nie ciągnie.

Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!