Temperatura:-5.0

Wiem skąd się biorą mrozy! :D Paranormal aktywity:p

Poniedziałek, 4 stycznia 2010 · dodano: 04.01.2010 | Komentarze 13

Otóż mrozy uciekły. Tak, one były schowane w takim czymś. Znalazłem to coś i przyłapałem na gorącym (jak na mrozy) uczynku. Mrozy sie rozmnażają! Dlatego że ludzie ich nie kochają i wyrzucają w pole, lub w las, a czasem nawet sprzedają...

Akurat udało mi sie sfotografować pokaźną grupę mrozów:D

Wybrałem sie w trasę Mogielnica Niechobrz itd... Po drodze zgubiłem okulary przeciwśniegowe, i jak sie potem okazało na samej górze, musiałem zjechać w dół około 7km. Znalazły sie:) leżały sobie w pokrowcu na środku drogi polnej.
    Mój rower znosił nawet warunki jazdy dobrze, tylko tyl od tego śniegu i co jakiś czas musiałem go odchudzać (za darmo:D)

Porobiłem kilka panoram (wszystko jest klikalne i ma dużą rozdzielczość)
    ta ma prawie 360 stopni:)

Gość sie prawie wpakował w taki rów kolejowy (którego nie widać, ale ma ze 3 metry głębokości)

Zjazd z górki do Mogielnicy... Musiałem ratować okularki biedne:(

Podoba mi sie bardzo ta droga:)

Drzewko pod Krzyżem:

Kolejne panoramki:

Podjazd pod górkę Niechobrz:)

Po drodze zastanawiałem sie czy rowerzyści przez swoją jazdę zimą, nie stwarzają zagrożenia, bo przecież nam trudniej jest wtedy utrzymywać równowagę na drodze. Myślałem też o tym, że gdy jedziemy szybko, to rower lepiej zachowuje sie nawet w grząskim śniegu (błoto posniegowe). Ciężkie koła chyba lepiej żyroskopują (czy jak to sie zwie...)

No to tyle:) jutro też bym pojechał, ale z kimś:D

Filmik z jazdy (nudnawy:P)

Hej:)

Mlynarz
    | 15:08 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj Garść zimowych fotek, bardzo ładnych. :)
    W panoramce widać przejścia ale wygląda super!
    Dobrze, że okulary znalazłeś.

Co do rowerzystów jeżdżących zimą pod drogach publicznych to też o tym trochę myślałem, zwłaszcza że bardzo dużo jeżdżę autem i wiem jak to jest zasuwać na czterech kółkach po śniegu. Nawet jadąc powoli autem, gdy nagle pojawi się rowerzysta na drodze (za górką, za zakrętem), a z naprzeciwka jedzie inne auto, może dojść do niebezpiecznego zdarzenia. Po prostu jest ślisko, kierowcy aut nawet gdy szybko zareagują to przez gwałtowny ruch kierownicą, czy hamowanie w większości wypadków wpadają w poślizg. A co w sytuacji, gdy my stracimy równowagę i wyłożymy się pod jadące z tyłu auto?!
    Jest niebezpiecznie, dlatego lepiej uważać i przewidywać pewne sytuacje. :)
    Ja unikam jazdy po zaśnieżonych i oblodzonych drogach jeśli jeździ tam trochę aut. Wolę wtedy rezygnować z dłuższych wycieczek ale jeździć bezpiecznie. :)

Pozdrawiam!
    yazoor
    | 21:19 wtorek, 5 stycznia 2010 | linkuj Zima nie odpuszcza:) może coś zaplanujemy na łykend??
    sebol
    | 20:54 wtorek, 5 stycznia 2010 | linkuj no widze ze sezon na dobre sie zaczął, ja to muszę odpuścić i jezdze tylko pod zadaszeniem ;/

pozdrawiam
    | 07:38 wtorek, 5 stycznia 2010 | linkuj jotwu Nie jest to jakiś wyczyn:) każdy może;)
    azbest87 Wiem że widać, ale kleiłem je na moim, czytaj: cholernie wolnym kompie:p i nie chciało mi sie już poprawiać tych szczegółów.
    Kajman Zgadza sie:D zwłaszcza za sprawą lodówek Mińsk :p
    Britax Dziwie sie dlaczego wczesniej na to nie wpadłeś hehe
    sikor4fun ta masa do wzmocnienia felg nie chciała sie potem odkleić:P ale za to jakie żyroskopy miałem...Puścił bym rower,a ten by dalej jechal:D
    vanhelsing Dzięki:) miło słyszeć te słowa od mistrza:)
    ASTON86 Niestety wiele osób twierdzi że rower i zima to nieporozumienie, a mogliby sobie ułatwić życie:)
    klosiu Wyglądają na małe, ale mają po 250m przewyższeń:) szczególnie zimą dają w dupe, bo trzeba kręcić dwa razy tyle.
    miciu22 No i kto to mówi hehe:D Takie spoilery dają bardzo maly współczynnik oporów na zjazdach:p
    jotwu | 07:20 wtorek, 5 stycznia 2010 | linkuj Podziwiam Ciebie ! W takich warunkach taka długa wycieczka, no a zdjęcia, urocze.
    azbest87
    | 22:23 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Drzewo koło krzyża wygląda świetnie:) i widzę małe niedociągnięcia na panoramach;P widać przejścia;) ale ogólnie wyglądają spoko:)
    Pozdro!
    Kajman
    | 20:51 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Piękny dystans na takim mrozie:) Dzisiaj w gazecie wyczytałem, że przyszły mrozy, bo Ruskie granice otwarli
    Britax
    | 20:32 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Nie ma bata, następnym razem biorę aparat, bo też prawie w górach mieszkam i widoki nie brzydsze niż u Ciebie, to muszę się pochwalić:D
    sikor4fun-remove
    | 19:34 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Tylko pozazdrościć terenu ... :]
    Widzę Vecterką ktoś chciał przyszaleć :P i przyszalał :P
    Na 1 zdjęciu widzę specjalna masa biała do wzmocnienia felg :P nie zle nie zle :D
    Pozdrawiam.
    vanhelsing
    | 17:42 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Fajne zdjęcia porobiłeś :)

A co do tego auta to co chcesz ! Przecież tak uczą parkować na L :P
    ASTON86
    | 17:39 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Ja mam więcej problemów z chodzeniem po sniegu i lodzie niż z jazdą po nich rowerem :P Fajne fotki, widać że prawdziwa zima na południu (chyba bardziej na narty niż na rower :) ). pzdr
    klosiu
    | 17:17 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Warunki spoczko, fajnie wyglada zima w tych gorkach :)
    miciu22
    | 17:09 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Rower wygląda jak po rasowym wiejskim tuningu z tym śniegiem :D