Do Asi - ósiem razy po dwa razy :P

Czwartek, 7 stycznia 2010 · dodano: 07.01.2010 | Komentarze 9

I 5 razy raz po raz:D noo...jeździłem, rowerem:) Ale wszędzie syf solny, więc nie śmigam. Po pierwsze nie mam z kim, a po drugie nie chce mi sie myć podłogi w kuchni, na którą ocieka syf z roweru.

Mam nowy sposób na czyszczenie rowera z soli:D nju dżenerejszyn szpraj hydrocośtam łoter:P Najnowszy związek chemiczny Tlenek Wodoru. Jak mawiał Karol z "Miodowych Lat": "To jest h2o, a lejesz jak by to była zwykła woda";P
    Usuwa wszystko co rozpuszcza sie w wodzie;) niezłe co :D:D

niradhara
    | 18:22 piątek, 8 stycznia 2010 | linkuj Owszem piosenka i w naszych rejonach bywa często grana na weselach, mnie jednak chodziło o jej treść ;P
    Jeszcze raz gratuluję kondycji ;)
    pietrek
    | 16:39 piątek, 8 stycznia 2010 | linkuj a Ja myslałem ,że ta flaszka to jakiś afrodyzjak.Z tym zadem to troszke skomplikowana sprawa ;roweżysta jadący nazad przypomina psa goniącego ogon bo nazad bezwzględu jak jedziemy jest zawsze za zadkiem;)
    | 14:04 piątek, 8 stycznia 2010 | linkuj niradhara Piosenka mnie kojarzy sie tylko z weselami:) Tobie też? bo nie za bardzo wiem o co w niej chodzi... ;)

Paweł (ten _S) żyjesz! no to dobrze:)

sikor4funu mnie nawet nie strzela bo mam osłonę na łańcuch, ale ogólnie mi szkoda:)

yazoor No jasne że tak:) tyle że my mamy do mycia myjkę cisnieniową:D przy dużym mrozie, można jej użyć jako armatki śnieżnej hehe
    yazoor
    | 13:11 piątek, 8 stycznia 2010 | linkuj No to już wiem u kogo będziemy myć rowery:)
    sikor4fun-remove
    | 21:34 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj No ciekawe :P chciałbym przetestować taki specyfik :P
    U mnie tego syfu na kasecie i korbie było od groma ;/
    Najgorsza ta sól z piaskiem ;/ wszystko strzela
    Pozdro
    Paweł (ten _S) | 20:50 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj Wszystkiego najlepszego w nowym roku;) Pozdrawiam.
    niradhara
    | 16:41 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj Pięknie mi się kojarzy zacytowana przez Ciebie piosenka - gratuluję Tobie i Asi ;)
    | 16:00 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj Tylko w dobrych sklepach, chociaż ten model spryskiwacza jest unikatowy;) szpitalny model do mycia osnieżonych szybkojeżdżących łóżek. Zwykli śmiertelnicy kupia podstawowy model za 10PLNów (trudno je zdobyć) w sieci Hipermaketów Teściu i Reaj :p

nalezy zaopatrzyć sie w cudowny tlenek wodoru i jazda:D
    Mlynarz
    | 15:02 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj Gdzie można kupić takie cudo?! ;)