Temperatura:-18.0

Łomatko! :D

Niedziela, 24 stycznia 2010 · dodano: 24.01.2010 | Komentarze 5

To sie dzisiaj nakręciłem...
    Podczas gdy moi futrzaści przyjaciele pilnowali roweru, ja obżerałem sie aby uzyskać jakiś zapas energii. Potem pojechałem na działkę. Ładna pogoda:)
    Było co fotografować, ale nie chcę się powtarzać:) zimno i tyle.

| 07:34 niedziela, 31 stycznia 2010 | linkuj No jasne że tak:D potrafi też jezdzic rowerem i kleić pierogi:D
    pietrek
    | 23:06 sobota, 30 stycznia 2010 | linkuj Czy to ten pies dryfujacy na krze?;)
    sebol
    | 10:30 czwartek, 28 stycznia 2010 | linkuj no to widze ze rowera nikt nie zakosi Ci, napewno ma ochrone jak szef rządu

pozdrawiam
    Kajman
    | 16:35 środa, 27 stycznia 2010 | linkuj Futrzaki pilnują z zaangażowaniem:)
    mikroos
    | 21:06 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Babka wyglądała raczej na jakąś importowaną z Azji ;P Ale niestety tętna mi zbytnio nie podkręcała (chociaż może to i dobrze, bo kardio miało być ;P ) :D

Fajne te Twoje sierściuchy!