Śnieg prawie znikł

Wtorek, 2 marca 2010 · dodano: 02.03.2010 | Komentarze 5

Nie ma już złego śniegu;) prawie wszystkie ulice suche, ale teren to jeszcze narazie błotna tragedia...

Opony jednak radzą sobie z błotem bardzo dobrze. Pod wiatr jechało sie ciulowo, ale z wiatrem było szybciutko:). Długo jechałem około 45km/h.

Petroslavrz
    | 23:58 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Albo mi tam podaj przez prywatną wiadomość nr telefonu, bo najprędzej się skontaktować sms-em albo się zdzwonić.
    | 23:53 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Ok, Paweł dam znać jak coś, najlepiej na forum. Tylko teraz ostatnio dowiedziałem się wieczorem dzień przed wyjazdem, że mam w ogóle wolne. Trasę ustalałem przed samym pójściem spać, jak się okazało niedokładnie i przez to nie wróciłem tak jak zakładałem. Naprawdę nie miałem już głowy myśleć o pisaniu na forum. Poszedłem spać wcześniej niż zwykle bo wyjeżdżałem o 7 rano. Więc pewnie i tak nikt by nie zdążył zareagować/odpisać.
    flash
    | 21:01 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj No tak, chyba macie tam cieplej :)
    kuguar
    | 19:46 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Na zdjęciach widać wiosnę!!! Azbest mam nadzieję, że to z tą zimną nie wypali. Pozdrower!!!
    azbest87
    | 17:10 wtorek, 2 marca 2010 | linkuj Oby tylko zapowiadany gdzieniegdzie powrót zimy nie nastąpił.. tzn temperatura może spaść żeby tylko śnieg nie spadł;)