Rower:

Dzisiaj miał być highend i był ale z problemami...

Piątek, 10 września 2010 · dodano: 10.09.2010 | Komentarze 3

Wczoraj kolega przywiózł rower do złożenia. Dobry sprzet, aż strach ruszać:p. Przerzutki Xtr, korba XT i coś czego jeszcze na żywo nie widziałem, to koła Soul Kozak. Szczerze mówiąc to jakis wypas straszny to nie jest. Miałem założyć stery Ritchey wcs ale klient kupił za szerokie, więc nie weszły. Chociaż jakby tak młotkiem... ;)
    Żarcik:)
    Podczas wkrecania nakrętki kasety też XTR:p okazalo sie że koło kozaka ma inny gwint i trzeba kupić nakrętke kozaka. Wiedzą na czym zrobić kasę.

Zapraszam chętnych na przegląd roweru przed zimą:)

www.serwis-rowerowy.rzeszow.pl

tivig
    | 11:17 wtorek, 14 września 2010 | linkuj Zazdroszczę Ci roboty. Robisz to co lubisz a to rzadkość.
    | 13:00 sobota, 11 września 2010 | linkuj Piotrek, super:) Dla Ciebie odpicuje furę na lux:) A i jeszcze masz tutaj mapkę, bo trafić jest trudno, a jeszcze nie ma zrobionych banerów. Tylko strona jest.
    Link do mapki:

Niebieskie drzwi z czerwonym blaszanym daszkiem:)
    Petroslavrz
    | 10:16 sobota, 11 września 2010 | linkuj Pewnie przyjadę w piątek (17.IX) z samego rana, bo od 18.IX nie będzie mnie 10 dni w kraju. W rowerze chyba sporo do zrobienia, koło krzywe i ogólnie dużo popsułem, nawet amora :P Odebrałbym go po powrocie... tak więc z moim byś sie nie musiał śpieszyć.