Z Włochatym na górkę

Poniedziałek, 8 listopada 2010 · dodano: 08.11.2010 | Komentarze 5

Od rana ciągnęło mnie na rower, ale nikt nie mógł. Miałem już nie jechać, gdy Włochaty napisał mi SMSa czy idziemy, więc szybko wciąłem jakieś żarełko i o 12.40 byłem na plantach. Mieliśmy zaliczyć trasę: Opis linka
    Niestety trochę mało czasu było, więc na początek wahaliśmy się pomiędzy Straszydlem i Grochowiczną. Przez to że kładka na Wisłoku była zamknięta, to wybraliśmy sie na Grochowiczną. I dobrze:) bo w drodze powrotnej zaczęło padać.
    Dalej to już zjazd do Lutoryża i do domu przez Boguchwałę. Teraz to już chyba nie ma szans przejechać lasu bez niezłego utaplania się w błocie, bo i bez deszczu było błotniście.

Kadr z kamerki:

Filmiki trzy, o zmniejszonej rozdzielczości, bo szkoda czasu na ładowanie:P

Kurde, zrobiłem fajną kompilację i podłożyłem muzykę, ale niestety YT powiedziało że naruszam prawa autorskie, to sie wkurzyłem i wywaliłem moje arcydzieło:P
    Pozostały te trzy gniotki:D (plus 9 na dysku:P)

W tym jeszcze jazda do babci.

| 11:26 środa, 10 listopada 2010 | linkuj Dziękuję:D:D

No to dla wiadomości wszystkich. Jutro z rańca jedziemy na trasę której niewiele osób miało okazję zasmakować. A będzie czego:p... błota nie brakuje hehe

Jacek, odezwij sie jakoś do mnie:
    yazoor
    | 09:06 środa, 10 listopada 2010 | linkuj Tes chce się znaleźć na filmie Panie Rezyseze :D
    niradhara
    | 06:09 wtorek, 9 listopada 2010 | linkuj Coraz mniej osób robi wpisy na BS o tej porze roku. Na Ciebie można zawsze liczyć :)
    Pozdrawiam :)
    azbest87
    | 22:19 poniedziałek, 8 listopada 2010 | linkuj Ja skończyłem dzisiaj w ogóle bez jazdy, jeszcze mnie zlało jak wracałem z uczelni..
    Pozdro!
    wlochaty
    | 22:02 poniedziałek, 8 listopada 2010 | linkuj ale sie ta linka o kamere tłucze. Musisz jakoś ją do kierownicy przypiąć albo coś takiego