7 rano na wieś i cegły

Piątek, 26 listopada 2010 · dodano: 26.11.2010 | Komentarze 4

Może śmieszny dystans, ale dopiero później dostałem w dupę;P
    O 6.40 pobudka, zjeść itd. Wychodzę na zewnątrz, a tu na minusie, i fajnie jak sie później okazało.
    Standardowe zimowe ciuchy, czyli moje jesienne ciuchy na rower spisują sie dobrze.
    Na wsi czekało mnie przenoszenie cegieł. Chyba z 1.5tysiąca pustaków i tyle samo dziurawki. Ogólnie jest jej tyle że można zbudować dom. Pewnie jeszcze będę nosił ją w przyszłym tygodniu, bo na prawdę jest tego dużo.
    Przynajmniej przypakuje:p

Przy okazji posłuchajcie tego utworu: The American dollar - DEA
    Świetny utwór na takie dni jak teraz... Ostatnio słucham więcej post rocka.
    Albo coś mocniejszego, ale w tym stylu, to polecam ten kawałek:
    God Is An Astronaut - Shores of orion
    W ogóle zespół jest git.

Jeszcze jeden zespolik którego na 99% nie znacie, a przyjemna nuta do kontemplacji życia:P

Immanu El - Astral Days
    I ten też fajny... Polecam przy tym powspominać stare dzieje.
    Immanu El - under your wings i'll hide

Przynajmniej mam z czego wyremontować dom na wsi, gdzie się pewnie przeprowadzę w przyszłym roku. Będzie bliżej w górki:D Do miasta w sumie też blisko, bo mam granicę miasta zaraz za ogrodzeniem.

Powrót około 17...
    Kategoria Po zmroku

kona | 19:55 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Może jutro zrobilibyśmy jakąś nocną trase? Ma być na minusie tak że nie będzie takiej chlapy jak dzisiaj. W środe też można by pojechać.
    | 08:44 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Jacek, mam trochę czasu:) Jak coś to pisz to sie ugadamy konkretnie.
    yazoor
    | 22:04 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj "Gwiezdne dni" wymiatają :] masz coś wolnego w tym tygodniu na jazdę po sniegu?
    wlochaty
    | 17:42 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj no rano przymroziło mocno. o 7:45 skrobałem samochód - było -5*C