A gdy chce rolnik w krzaki, nie może bo w mieście już buraków braaak :D

Czwartek, 18 listopada 2010 · dodano: 18.11.2010 | Komentarze 11

Buraków Ci u nas dostatek, każdy znajdzie coś dla siebie.
    Cukrowej rozkoszy smakowej dostąpisz na szlaku, gdzie krzyż na górze, a w lesie błoto, więc wcinaj buraki, bo to nasze złoto:D

Wybraliśmy sie z Jackiem na obcykaną, ale jeszcze mało znaną od strony terenowej Grochowiczną. Singielki między drzewami są na prawdę fajne. Trzeba chyba wyciąć szablon i samemu oznaczyć trasę sprayem, bo jest z tym bida, a jest gdzie jeździć.

Sznurek który urwaliśmy facetowi, już naprawiony:D ale facet wkurzony... hehe

Jacek zgubił błotnik w lesie, ale jakoś udało sie go znaleźć. Jednak musimy założyć już opony z grubszym bieżnikiem, bo nie da sie prawie jechać po takim błocie.

Klikalne:

Scinka:( dziady niszczą las i drogi...

Duża panoramka:)

Już za lasem:

Góra buraki, dobre buraki!

Dolina Buraka:

Mount Burak:

Dobre buraki:D

Jakby ktoś chciał to leży sobie kilkanaście ton:) przy szlaku spod krzyża w stronę nosówki:)

causeilovemybike
    | 20:59 wtorek, 14 grudnia 2010 | linkuj Buraczane zagłębie;)
    gilanel
    | 07:21 niedziela, 28 listopada 2010 | linkuj Niezła ta panorama - super wyszła
    | 17:32 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj Niradhara Tak, buraków w mieście tez nie brakuje;)

Sikor, e tam:P, a lampka już stara. Niedługo będzie upgrade 2x po 3 diody Cree:D:D

Włochaty, to jest kościół w Nosówce

Izka, niestety mamusia nie chciała ugotować zdobytych buraków;)

Dzięki za komentarze. Bida ogólnie na blogu, bo nie mam czasu jeździć. Łańcuch sie kończy, kolokwia sie zbliżają, sniegu nie ma:p
    sikor4fun-remove
    | 17:06 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj ODP : Elixir :D może dla Ciebie ;D ja omija teraz to z daleka :P Błoto mam na myśli :P
    Pozdr.
    Kajman
    | 21:13 środa, 24 listopada 2010 | linkuj Rany, tyle buraków w jednym miejscu!!!
    vanhelsing
    | 20:36 wtorek, 23 listopada 2010 | linkuj Jakie buroki :D
    Podobają mi się foty, pogoda szaro bura a tak jakoś ciekawie i barwnie wyszły ;)
    niradhara
    | 17:11 niedziela, 21 listopada 2010 | linkuj Oj, w mieście tez jest dość buraków ;)
    izka
    | 17:59 sobota, 20 listopada 2010 | linkuj Tak trochę burakowo :P Po takiej wyprawie nie trudno się było domyślić co było na obiad :P
    sikor4fun-remove
    | 18:00 piątek, 19 listopada 2010 | linkuj Paweł jak Ci się spisuje ta lampka ?
    Dziady będą wszędzie ;/ xD
    yazoor
    | 16:02 piątek, 19 listopada 2010 | linkuj Dzięki za pomoc w szukaniu błotnika:D traska fajna, szkoda że trochę deszcz nam zepsuł jazdę:P
    wlochaty
    | 19:56 czwartek, 18 listopada 2010 | linkuj fajne zdjęcie z tym kościołem czy co to jest