Szukam pracy w Rzeszowie, Rodacy:)

Czwartek, 6 stycznia 2011 · dodano: 06.01.2011 | Komentarze 7

Student zaoczny, czyli ja, szuka pracy na terenie Rzeszowa. Generalnie interesuje mnie wszystko związane z remontami, pracami technicznymi, malowaniem, instalacjami sanitarnymi (Jestem Technikiem sieci i inst. sanitarnych) oraz ogrodem.
    Kilka lat z przerwami pracowałem w kilka firmach instalacyjno-remontowych.
    Niektórzy twierdzą że jestem złotą rączką;)
    Nie piję, nie palę i jestem dokładny.

Dziękuję z góry:)

vanhelsing
    | 23:46 poniedziałek, 10 stycznia 2011 | linkuj I tak powinno wyglądać profesjonalne CV :P

PS. Szukam pracy na terenie Jaworzna :D
    alistar
    | 14:03 sobota, 8 stycznia 2011 | linkuj Działa :)
    Kominiarka - rzecz fajna ;) aczkolwiek... to ja Ci życzę żebyś znalazł przyjemną i sprawiającą frajdę (a zdarza się tak :P) pracę, coby Cię i na kominiarkę stać było, i na insze inności, i żeby wtedy kominiarka już tylko na akcje "okołorowerowe" się przydawała ;)
    | 19:05 piątek, 7 stycznia 2011 | linkuj Dzięki:D
    Działa już chyba...

Sargath, myślałem o tym, ale nie stać mnie na kominiarkę :P
    alistar
    | 13:01 piątek, 7 stycznia 2011 | linkuj List motywacyjny do przyjęcia ;)
    Ale fotka się nie otwiera ;)
    sargath
    | 17:36 czwartek, 6 stycznia 2011 | linkuj mam propozycję, wpadnę do Rzeszowa, weźmiemy kominiarki, rowerki i skubniemy parę banków lub kantorów jak kto woli :), może starczy na komplet XTR'a :))
    | 16:28 czwartek, 6 stycznia 2011 | linkuj Pewnie na wiosnę ruszę w serwisie, ale potrzebuję czegoś na teraz.
    rammzes
    | 14:43 czwartek, 6 stycznia 2011 | linkuj A co się stało z pracą w serwisie rowerowym? Bo dawno tutaj nie zaglądałem.