Temperatura:-6.0

Po Kran

Środa, 5 stycznia 2011 · dodano: 05.01.2011 | Komentarze 6

Po kran, do dom i nazad!
    Nie nabyłżem tegoż kawałka mosiądzu okraszonego niklem i chromem, gdyż żesz moja zasobnośc portfelowa nie była satysfakcjonująca w kasie płatniczej. Matka moja przeto nie percepcjonuje, jakobyż można było wydać ową majętność pieniężną, na taki błahy brzdynks:p

Nie lubię takich krótkich dystansów... więcej mycia roweru niż jazdy.
    Pierdziele nie jadę. Następnym razem...;)

| 23:42 niedziela, 9 stycznia 2011 | linkuj Na szczęście nie kupiłem chińskiego, ale zależy mi tylko na samej wylewce, czyli na tym długim metalowym wygiętym:P W ogóle nie kupiłem.
    Piotrek, a potem mówisz że ciężko sie jeździ;) Z 5kg błota no to musi być ciężko hehe

kamiloslaw1987
    | 19:53 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj Majestatyczny ten kran:)
    Petroslavrz
    | 17:45 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj breji (poprawiam gdyż ewidentnie ort.)
    | 17:42 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj Właśnie przypomniałeś mi, że rower stoi nie umyty po dzisiejszej jeździe w miejskiej śnieżno-solnej-brei :)
    sikor4fun-remove
    | 17:41 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj A co mokro "mata" że się czyścić nie chce ? xD
    DaDasik
    | 13:45 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj Mam nadzieję, że nie kupiłeś chinola. Teściowa kupiła i kuźwa po pół roku zalała mnie tym ów kranem :/