Temperatura:-6.0

Setka z Piotrkiem pod Krzyż III Tysiąclecia

Środa, 2 lutego 2011 · dodano: 02.02.2011 | Komentarze 14

Zdjęcia od Piotrka, trochę podrasowane;)
    Klikalne duże.

Niezła krucjata:P

Przez las było pięknie. Zero wiatru i od razu cieplej, chociaż na minusie.

Rowerki też muszą odpocząć;)

Przed lasem najwyższy dzisiejszy szczyt, czyli 402 metry.

Widać z daleka

Jeszcze tylko podjazd...

Jesteśmy na miejscu

Trochę stali

Moja pierwsza setka w tym roku:D

Piotrek akurat ma wolne, więc wybraliśmy się w okolice Ropczyc.

Zjazdy były oblodzone i przez to nie dawały odpocząć zmysłom. Zresztą jazda na cienkich oponach po lodzie, już sama w sobie jest ryzykowna, a co dopiero gdy jeszcze trzeba wyminąć się z samochodem na żyletki:P

Wielkie dzięki Piotrek za jazdę. Z Tobą to zawsze coś ciekawego się zobaczy.

A tutaj bonus.

Szerszy opis u Piotrka

Kundello | 09:15 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Co dziwne, teraz jest tyle samo śniegu co wtedy;)
    mrozin
    | 08:41 wtorek, 1 marca 2011 | linkuj Rewelacyjny przejazd, zdjęcia też luks.
    hexagonv2
    | 19:52 poniedziałek, 7 lutego 2011 | linkuj O jaa :) To jest trasa. Ja też tak chcę :)
    Mirek J. | 20:59 piątek, 4 lutego 2011 | linkuj Chłopaki więcej takich wypadów w fajowskie miejsca bo wiem gdzie mogę rajd puścić.
    P.S. Paweł jak będziesz planował trasę to jedź tak żeby były jakieś fajne kapliczki, stare cmentarze i ciekawe do zwiedzania kościółki.
    Pozdrawiam i szacunek dla Was.
    | 18:46 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj Hehehe Piotrek, a nie pomyliłeś bloga?:D

Plusz, u nas mniejszy wiatr, bo tylko 20km/h ale czuć było

Misiacz, roboczy jak dla kogo:P

Dzięki za komentarze. Wam Świrusy z BF też:P
    Petroslavrz
    | 17:45 czwartek, 3 lutego 2011 | linkuj Podziwiam, że jeździsz przy takim strasznym mrozie i lodowych zjazdach ;)
    surf-removed
    | 21:54 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Ładna wycieczka: sześć na minusie i stówka z ponad 600 m przewyższeniem, było co robić ;)
    sargath
    | 20:21 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Tobie też pary nie brakuje :)
    Gratulacje za setę.
    tajemniczyjogurt
    | 19:15 środa, 2 lutego 2011 | linkuj oMg, JaKa dÓrZa lIcZbA KiLoMeTrÓfF! :*:*:*:* :)
    PETEK921
    | 19:14 środa, 2 lutego 2011 | linkuj aJjJć sÓiT Ff kOnCó pIeRfFsHa sEtA LoFcIaM TaKiE FfYpAdY :*:* :*:*:*:* xP :F ^^
    milosz
    | 19:14 środa, 2 lutego 2011 | linkuj sŁiTaŚnY DyStAnSiK, pOzDrOfFiOnKa :*:* :D xP :P
    plusz
    | 19:13 środa, 2 lutego 2011 | linkuj W ten mróz i wiatr - podziwiam! Gratuluję :)
    Goofy601
    | 16:26 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Gratulacje pierwszego miejsca w top ten :) Ładny dystans :)
    Misiacz
    | 15:51 środa, 2 lutego 2011 | linkuj Gratulacje za dystansik w dzień roboczy. ;)