Jazda z Tambylcem :)

Niedziela, 20 marca 2011 · dodano: 20.03.2011 | Komentarze 9

Miała być setka, ale niestety zaspałem bo tak milusio się spało :) Obudziłem się o 10 dopiero, a w zasadzie, to budziłem się i zasypiałem już od 7rano. Wczoraj do późna oglądałem film o Korei północnej... To co się tam dzieje, jest po prostu straszne. Libia to przy tym pikuś i to taki malutki. Wszyscy boją o Libię, bo USA cyka się, że ropy będzie jeszcze mniej. Leniwi amerykanie przecież nie przeżyją bez czarnego złota.
    W Korei płn. co dziwne, są obozy identyczne jak w Auschwitz. Ludzie którzy tam trafiają, już nigdy stamtąd nie wychodzą. Dostać się tam można za błahe sprawy, np. podarcie gazety ze zdjęciem naczelnego wodza, mówienie źle o swoim kraju, czy po prostu wyjazd do Chin w celach zarobkowych. Najgorsze w tym wszystkim jest fakt, że Kim dzongil postanowił wyczyścić niewiernych partii do 3 pokoleń wstecz. Czyli przykładowo, postawisz garnek na gazecie z jego wizerunkiem, to oprócz ciebie idzie do obozu żona, dzieci i dziadkowie.
    Tylko z jednego obozu wychodzi się (jeśli się przeżyje).
    Przeczytajcie tylko te brednie : Wielkie Brednie!
    Po prostu oczom nie wierzę, że jest tak idiotycznie okrutny kraj i psychopatyczny popierdzielony wódz... A strona pokazuje tylko jak wielka jest tam propaganda. Dodajmy, że w Kor. płn. nikt nie ma dostępu do neta, czy komórek...
    Cały kraj, to taki wielki obóz koncentracyjny.

Ale się zapędziłem:D

Wycieczka. Dojechałem do Przylasku, potem Hermanowa itd...:D
    Potem spotkałem Sebe
    Pogadalym i pojechalym ;)
    W końcu po drobnym incydencie z wiejskim głupkiem, który próbował mnie wystraszyć, dojechałem w końcu do lasu w Sołonce. Niestety okazało się, że jest tam niezły syf, a ja byłem na Crossie. Zawróciłem i spotkałem rowerzystę. Zapytałem czy da się jakoś do głównej dojechać no i pogadaliśmy:)
    W końcu wyszło tak, że ruszyliśmy razem do Niebylca. Porozmawialiśmy podczas jazdy dość dużo, a kolega opuścił mnie dopiero w Zarzeczu (Czy siedliskach...)
    Pozdrowienia i gratuluje rzucenia palenia:) Rower jest dobry na wszystko.

A teraz zdjęcia:

Tam po śroku na pierwszym zdjęciu jest Patria (Wilcze) widziana od południowego zachodu.

No i kolega:

Mapka:

| 20:19 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Mam nawet cały filmik z jazdy, bo niechcący nie wyłączyłem kamerki i nagrywało się tyle, aż się karta zapełniła :) A jak masz na imię Qper, bo jakoś dobrze nam się gadało i nie przedstawiliśmy się?
    Qper | 20:15 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Co dotej Korei,to faktycznie tam jest lipa,mają ludzie bakcyla na punkcie władzy.
    Przykre jest też to że człowiek robi takie coś
    drugiemu.Miło się wczoraj jechało-dzięki,spowalniałem Cię tym swoim gniotem więc sory:-),to moje foto mnie zaskoczyło-niewidziałem nawet kiedy i jak je zrobiłeś!i teras straszy ludzi na blogu,a tak pozatym to świetny blog doskonałe i wymagające trasy jeździsz,podziwiam,masz naprawde moc w
    nogach:-) pozdrówka.
    wilczek127
    | 15:55 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Ładnie ci wilcze wyszło, i ty teżjechałeś przez Hrmanowe:)
    siwy-zgr
    | 10:39 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Widziałem, faktycznie zabawne :) A co do kółek, to może faktycznie. Pierwsze wrażenie miałem, że ten rowerek jakiś malutki ;)
    | 10:33 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj aa :) Koledze zakosili rower i jeździ na tym co ma... koła 26 jednak:) Po prostu jest wysoki.
    | 10:30 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj Siwy, zobacz sobie stronkę z linku;) Lepsze niż kabaret. Po prostu jakby się czytało coś sprzed ponad 50 lat. Głupota w czystej postaci.
    siwy-zgr
    | 10:10 poniedziałek, 21 marca 2011 | linkuj A kolega to nie miał 24" kółek czasem? ;)
    Co do Korei - daj spokój. Nie wiem jakim cudem w 21 wieku coś takiego funkcjonuje i dlaczego inne kraje mu się do dupy nie dobrały. Z drugiej strony dobrze, że robi syf na swoim podwórku, a nie ma zapędów globalistycznych jak niejaki pan z ulizaną grzywką i wąsikiem...
    | 22:05 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj To kadr z filmiku, a kamerka nie ma daty ustawionej:P
    sikor4fun-remove
    | 21:41 niedziela, 20 marca 2011 | linkuj Ja czytałem o Korei i o tym co się tam dzieje ... to powiem tylko, że to jest straszne.