Zawalony rowerami - tonę!

Środa, 23 marca 2011 · dodano: 23.03.2011 | Komentarze 9

Dzisiaj już na fullu, zresztą już od dłuższego czasu nim jeżdżę. Załatwiłem sobie niechcący klocki dotem:( kurde, trzeba zjechać z grochowicznej albo z matysówki kilka razy, to dojdą do siebie.

Dzisiaj w serwisie aż 5 rowerów do zrobienia, a dowiedziałem się że jutro jeszcze 3 na przegląd:) Będzie co robić.
    Dzisiejsze rowerki prezentują się następująco:

Niespodzianka na jutro;) hehehe

Fajny rowerek na Axonie i muszę powiedzieć, że Axon to jednak zupełnie inna bajka niż reszta Suntourów...

Wczorajsza oś kolegi z BS B4loco... nie udało się naprawić koła. Piasta dostała skrzywień i dupa:(

A to rowerek;) w którym jakiś chińczyk chyba zrobił sobie origami z linek, bo założenie tego by wszystko grało, zajęło mi chwilę główkowania.

A to rowerek przyjaciel tego Krossa. Fajna rzecz.

Mieszczuszek z Reala, ale fajna maszyna w gruncie rzeczy. Prosty, ciężki i w sam raz na zakupy. Wymiana korb.

Na koniec tego jakże nudnego wpisu, ten okaz lat 90tych. Chyba każdy miał z Grandami styczność.

Konstrukcja wagi ciężkiej... ojj bardzo ciężkiej:) Ale sentymenty powracają...

Pamiętajcie o masie krytycznej w PIĄTEK o 18 na rynku!

Goofy601
    | 08:00 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Grand Scorpion - pierwszy raz widzę :) Serwisowanie fajna rzecz - nigdy nie wiesz co ci przyniosą :P
    tajemniczyjogurt
    | 09:00 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Kundello, a masz jakieś doświadczenia z epiconami? Rozglądam się za jednym takim dla siebie ;)
    | 20:35 piątek, 25 marca 2011 | linkuj Tarcza się sama doczyściła. Po prostu hamowałem na maksa i na ostro. Czyściłem benzyną wcześniej, bo inaczej to by była zupełna bida. Jeszcze zjechałem z matysówki na lekko zaciśniętym i dopędzałem z górki:)

Sikor, ta oś upierniczyła całkowicie piastę, po prostu wydarła bieżnię i zwichrowała się całkiem.

Matajsen, ale dzisiaj ten rowerek już pięknie wyglądał. Jutro go zrobię do końca, to możesz wpaść z kolegą po południu.
    Anonimowy Gall Anonim ps Incognito | 14:47 piątek, 25 marca 2011 | linkuj Są na stacjach benzynowych środki do czyszczenia tarcz. Rodzaj czystego alkoholu w szpreju. Brud spływa na buty ;), rozpuszczalnik odparowuje, 20 sekund i po sprawie.
    matajsenPL
    | 11:07 piątek, 25 marca 2011 | linkuj Hehehe ten pierwszy rowerek to właśnie jest mojego kolegi ;-))) masakra
    sikor4fun-remove
    | 20:03 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Ta oś to tak jakbym widział swoją :D co prawda u mnie jeszcze na środku pękała ;/
    A ten łańcuch na pierwszym zdjęciu wygląda interesująco :D
    Trochę się napatrzysz co ? :D Pozdrawiam !
    sargath
    | 09:35 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj ludzie poczuli wiosnę i będą teraz masowo was zasypywac sprzętem, ale to chyba dobrze :)
    miciu22
    | 07:38 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj Dot wsiaka w klocki i niewiele tu poradzisz. Nawer po wypaleniu klockow nie beda juz hamowac jak kiedys.
    wlochaty
    | 05:07 czwartek, 24 marca 2011 | linkuj co do tarcz to weź je na ziemie, polej rozpuszczalnikiem i rzuć zapałke. potem wytrzyj sucha szmatą i przetrzyj papierem sciernym lekko i gotowe. sam tak robie