Bieszczady i Beskid Niski - Wysoki dział

Sobota, 20 sierpnia 2011 · dodano: 21.11.2011 | Komentarze 2

Po przebudzeniu ruszyliśmy w stronę Wysokiego działu, ale najpierw Jaśliska. Troszkę wilgotno, ale dało się jechać.
    Zapraszam do opisów u Asi i Piotrka, bo mamy te same zdjęcia, a nie chce ich ładować jeszcze raz:) Najważniejsze jest już opisane.

Dla mnie najlepszy dzień z całej wycieczki. Rower sam jechał, pomimo tego że załadowany i jeszcze sam z siebie ciężki. Czasami jeszcze holowałem Asię pod górę:)
    Bonusik, czyli zdjęcia których nie ma:

Prawie na Wołosaniu:

Jeszcze w rezerwacie Żródła Jasiółki:

Na Żebraku pod Chryszczatą patrzymy na czerwony szlak i zaraz tam jedziemy.

I jedziemy...

Petroslavrz
    | 19:46 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Te czasy wydają mi się takie odległe... nierealne... wtedy było super :P a teraz też super, super-ciężko.
    Niemniej myślę, że 2012 uda się ponownie odwiedzić Zyndranową i okoliczne górki :)
    sargath
    | 06:32 środa, 23 listopada 2011 | linkuj widoczki super, widzę że nadrabiasz, ale jakoś szybko Ci to idzie, nie to co mi :D:D:D