Temperatura:-1.0

Łaj żem urwał?

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 27.02.2012 | Komentarze 11

A dlatego, że napierałem za mocno, sztywniejsza korba i ściganckie tempo, kaseta 11/28, więc siłowo jak na mnie. To przyczyny zerwania tegoż oto bardzo fajnego i trwałego łańcuszka. Strasznie mało się rozciągnął, a mam go przecież już dość długo. Pękł chyba na uphillu. Jeździłem jeszcze takim po mieście.
    Dopiero przez jazdą patrzę, a tu kurcze trzyma się na połowie ogniwka.
    Wstawiłem spinkę i jazda z Prozakiem i Tobolem.
    Połowa drogi pod wiatr, a jak się okazało, druga połowa też pod wiatr, bo sie zmienił. Trzeba by jakieś aerodynamiczne coś założyć na rower, albo kierownicę baranka;)

vanhelsing
    | 19:54 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj A co to za łańcuch?
    wlochaty
    | 20:33 środa, 29 lutego 2012 | linkuj no skoro długo jeździsz na nim i sie mało rozciągnął to znaczy że jest ze zbyt twardego materiału.Zamiast się rozciągnąć to strzelił. proste
    | 15:26 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Trwały jest, bo normalnie już w tym czasie dwa zajeżdżałem:) Ale to przez przerzutki mi się zerwał, bo miałem zrąbaną regulacje przed uphillem. Na szybko nowa linka i pancerz. Ogólnie łańcuch należy do lepszych.półogniwa wewnętrzne są powleczone teflonem i są chromowane sworznie. I tak jest 100 razy lepszy niż szimanoch.
    yazoor
    | 14:06 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Nie od dziś wiadomo że Kundello na wiosne ma moc w nogach :D
    miciu22
    | 10:17 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Jakby był trwały, to by nie pękł :D
    kona
    | 17:50 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Aleś zepsuł :P
    Mlynarz
    | 17:31 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Faktycznie "trochę" się rozpękł. :D
    WuJekG
    | 11:00 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Nieźle napierasz ;)
    A na wiatr - kask aero :P
    lukasz78
    | 10:46 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Mój też pewnie niedługo się urwie, bo coraz dziwniejsze dźwięki dochodzą z napędu, a ja dodatkowo lubię jeździć siłowo :)