Rzeszowska prawie że masa krytyczna, tyle że MTB na ognicho

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 8

Impreza super:) Myślę, że teraz wielu z obecnych będzie zjawiało się w sobotę pod sceną i będzie niezła jazda z ekipą.
    Było ze 30 kilka osób.

Z taką ekipą to można śmigać:D

| 21:18 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Jacek, to trzeba spoglądać na www.forum.rowery.rzeszow.pl :) tam jest cała nasza zgraja :)
    No i miałeś wpaść do mnie na serwis pogadać...
    Ciach, wystarczy zebrać ludzi i się da się :)
    yazoor
    | 11:42 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj Kurde żałuję że nie wiedziałem :( przez weekend kręciłem z młodym po rze to chetnie bym go zabrał na takie ognicho miałby frajdę :D
    mrozin
    | 12:01 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj -lukasz78- ale za to ognicho duże aż grzeje w oczy ;)
    | 08:00 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Faktycznie :P za duże się zrobiło...
    lukasz78
    | 07:57 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj Uj, chyba trzeba zmniejszyć te foty, bo monitora nie starcza :D
    k4r3l
    | 05:23 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj hehe, super - ostatnia fotka trochę za monitor jednak wyszła :P
    rowerzystka
    | 22:19 niedziela, 25 marca 2012 | linkuj Ło matko, więcej Was tam nie było?