Łańcuszek...

Piątek, 4 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 6

Założyłem łańcuch złożony z kilku znanych łańcuchów. Zaczynam test wytrzymałościowy. Za jakieś 2tys km napiszę jak wypadło.

| 14:27 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Wyszło, ze najlepszy okazał sie yaban s9cr na równi z hg73. Chociaż cenowo różni ich prawie 20zl.
    siwy-zgr
    | 08:05 niedziela, 13 maja 2012 | linkuj Też zbieram kawałki łańcuchów. Może za 5 lat uda się złożyć z nich coś na rowerek dziecięcy ;-)
    Mic
    | 11:59 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj to ja stawiam na : "jakiś yaban na 8" ;D
    szkoda że nie masz kawałka xt i któregoś drogiego srama
    tmxs
    | 14:48 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Stawiam na HG73 :D
    | 19:53 piątek, 4 maja 2012 | linkuj W składzie jest HG73, DuraAce, HG53, Yaban cr9, jakiś yaban na 8, KMC 9500 (musze się upewnić, bo to z Marka łańcucha kawałek) i jakieś tam inne odpadki łańcuchowe.
    Po wszystkim będzie mierzenie suwmiarką i dowiemy się w końcu, co się opłaca kupować, a co nie :)
    tmxs
    | 19:20 piątek, 4 maja 2012 | linkuj No to ciekawy jestem rezultatów. Zdradził byś jakie firmy i jakie grupy.