Już mam dość rowerów...

Poniedziałek, 4 czerwca 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 3

Przesyt rowerów. Czasami fajnie byłoby tak wsiąść na działający rower i nie myśleć o tym, że gdy sam sobie wszystkiego nie zrobię, to nic nie będzie dobrze działać.
    O tym, że łańcuch, że napęd, że smarowanie, że opony, że klocki, że uszczelki, że amor, że centrowanie, że gripy, że pancerze, że linka, że zapowietrzone hample. Że to wszystko się psuje i trzeba przy tym grzebać.
    Istna pandemonia.

Gdyby rower nie był tak świetnym wynalazkiem, to dawno rzuciłbym to w pierony i przestał przy tym grzebać. Jednak to jest coś.

Zaległych wpisów jest kilka, ale jakoś nie chce mi się pisać. Liczniki na rowerach, a nie chce mi się iść:P

Petroslavrz
    | 15:15 czwartek, 7 czerwca 2012 | linkuj Niestety ciągle się coś chrzani, ale gdyby było inaczej... to np. nie było by Rebike.pl
    k4r3l
    | 15:46 wtorek, 5 czerwca 2012 | linkuj He he, a śnią Ci się rowery po nocach?:)
    tmxs
    | 07:59 wtorek, 5 czerwca 2012 | linkuj Ja też tak czasem mam choć mam pod opieką tylko 1 rower a nie kilkanaście dziennie. Po dobrej terenowej wyrypie takie myśli mijają.